کد خبر: 237507 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 مارس 2024 - 00:40

رییس پلیس راهور خمام تشریح کرد ؛

موضوع ارسال پیامک خلافی برای رانندگان چیست؟

رییس پلیس راهور شهرستان خمام با اشاره به ارسال پیامک خلافی برای رانندگان ، اظهار داشت:برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور موظف است صورت وضعیت تخلفات سالانه را از طریق تجهیزات و سامانه‌های الکترونیکی، مخابراتی و… به مالکان وسایل نقلیه اطلاع رسانی نماید.

به گزارش خوبان خبر ؛ رییس پلیس راهور شهرستان خمام با اشاره به ارسال پیامک خلافی برای رانندگان ، اظهار داشت:برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور موظف است صورت وضعیت تخلفات سالانه را از طریق تجهیزات و سامانه‌های الکترونیکی، مخابراتی و… به مالکان وسایل نقلیه اطلاع رسانی نماید.

سروان علی آمیان با اشاره به استناد به ماده فوق و در راستای آگاهی بخشی به مالکین وسایل نقلیه و از سوی دیگر با توجه به ایام پایانی سال و به جهت جلوگیری از افزایش تخلفات رانندگان و پیشگیری از ثبت شکایت سیستمی مبلغ صورت وضعیت تخلفات رانندگی از سوی پلیس راهور فراجا با سرشماره ۹۸۱۱۰۱۲۰۲۰ ارسال شده است.

رئیس پلیس راهور خمام افزود: این پیامک صرفا جهت اطلاع مالکین وسایل نقلیه از صورت وضعیت تخلفات خودرو ارسال شده و اعمال قانون جدیدی صورت نگرفته است، از این رو نیازی به مراجعه حضوری به پلیس راهور و دفاتر پلیس ۱۰+ نمی‌باشد.

وی  خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، چنانچه مبلغ تخلفات رانندگی وسیله نقلیه‌ای به بیش از ۳۰ میلیون ریال برسد نسبت به توقیف سیستمی و فیزیکی وسایل نقلیه توسط پلیس اقدام می شود اگرچه در راستای تدابیر ریاست محترم پلیس راهور فراجا در ایام نوروز و تا پایان طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس راهور (۱۴ فروردین ماه) هیچ خودرویی در این خصوص توقیف نخواهد شد اما توصیه میکنیم رانندگان و مالکین محترم وسایل نقلیه ای که خودروی ایشان دارای مبلغ خلافی بیش از ۳۰ میلیون ریال می باشد نسبت به رفع شکایت خودرو اقدام‌نمایند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads