کد خبر: 236425 - تاریخ: دوشنبه، 5 فوریه 2024 - 22:24

در راستای کاشت یک میلیارد درخت انجام شد؛

اجرای ویژه برنامه طرح مردمی کاشت درخت در یک مدرسه خمام

ظهر امروز  در راستای اهمیت گسترش و ترویج طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور اجرای انعقاد تفاهم نامه مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ویژه برنامه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت جمعی از مسؤولان شهرستانی مدرسه ۲۲ بهمن چوکام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ ظهر امروز  در راستای اهمیت گسترش و ترویج طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور اجرای انعقاد تفاهم نامه مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ویژه برنامه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت جمعی از مسؤولان شهرستانی مدرسه ۲۲ بهمن چوکام این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش خمام ظهر امرور در آیین افتتاحیه طرح ملی شهید مرادی ویژه کاشت یک میلیارد نهال در راستای «پویش ایران سرسبز، ایران قوی» دردبیرستان ۲۲ بهمن چوکام با تقدیر از دست اندرکاران این طرح افزود: در دنیا ۱۳ اقلیم آب و هوایی وجود دارد که ۱۱ نوع آن در ایران است لذا این نشان از ظرفیت بالای کشور ما دارد.

علیرضا خوانچه‌ سپهر با بیان اینکه یکی از عواملی که می تواند زندگی را زیباتر کند وجود درختان در محیط زندگی است ، افزود: این طرح با همکاری اداره منابع طبیعی و آموزش و پروش اجرایی می شود.

سرپرست اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری خمام اهمیت حفظ منابع طبیعی به قشر نوجوان و دانش‌آموز باعث انتقال این فرهنگ به آیندگان می‌شود، افزود: کاشت درخت در دین مبین اسلام مورد تاکید سفارش فراوان قرار گرفته است.

علی کاشفی با بیان اینکه در طرح شهید مرادی آشنایی دانش آموزان با طرح کاشت یک میلیارد درخت در دستور کار قرار گرفته و آموزش‌های لازم برای کاشت نهال به آنها ارائه می‌شود، افزود: مهم‌تر از کاشت درخت، موضوع مراقبت از درخت است لذا فرهنگ مراقبت از محیط زیست باید در جامعه بیش از پیش نهادینه شود. 

وی اضافه کرد: اجرای این برنامه، گام بلندی در احیای سرزمین و منافع مردم در سراسر کشور است و ما به عنوان حافظان و خادمان صیانت و حفاظت از انفال را با همراهی و مشارکت مردم به ویژه نقش آفرینی دانش آموزان و آموزش لازم به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم که در واقع آینده سازان این کشور هستند می‌توانیم به اهداف این طرح دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads