کد خبر: 236420 - تاریخ: دوشنبه، 5 فوریه 2024 - 19:46

به‌دلیل سرمای طاقت‌فرسا ؛

تاکید دادستان خمام برای سازماندهی افراد بی‌خانمان یا کارتن‌خواب

دادستان عمومی‌وانقلاب خمام با اشاره به سرمای طاقت‌فرسای هوا در فصل زمستان، بر لزوم ساماندهی افراد بی‌خانمان یا کارتن‌خواب این‌شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ دادستان عمومی‌وانقلاب خمام با اشاره به سرمای طاقت‌فرسای هوا در فصل زمستان، بر لزوم ساماندهی افراد بی‌خانمان یا کارتن‌خواب این‌شهرستان تاکید کرد.
حامد اصیلی امروز با بیان اینکه این‌افراد محروم جامعه بدون هیچگونه جان‌پناه و وسایل گرمایشی، با وضعیت تاسف‌آوری در نقاط مختلف همانند خیابان‌ها، زیر پل‌ها، پیاده‌روها و … رویت می‌شوند که زیبنده نیست، عنوان کرد: ساماندهی فوری این‌معضل به‌دلیل گرسنگی، تشنگی و عدم دسترسی آنان به دارو و امکانات اولیه بهداشتی ضرورت دارد.
وی در نامه‌ای خطاب به فرماندهی انتظامی، مدیریت شبکه بهداشت‌ودرمان، روسای بهزیستی و کمیته امداد و همچنین شهرداران خمام و چوکام، افزود: ضروری‌است در راستای حفاظت و صیانت از حقوق عامه ضمن هماهنگی با مرجع انتظامی و اورژانس اجتماعی، با مدیریت شهرداری‌ها در راستای تخصیص مکان مناسب جهت ساماندهی افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب اقدام‌شده و نتیجه این‌اقدامات ظرف مدت یک‌ماه به دادستانی گزارش شود.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads