کد خبر: 236393 - تاریخ: یکشنبه، 4 فوریه 2024 - 19:59

رییس پلیس راهور شهرستان خمام تاکید کرد ؛

لزوم تعیین تکلیف خودروهای توقیف‌شده و رسوبی در پارکینگ های خمام

رییس پلیس راهور شهرستان خمام بر تعیین تکلیف خودروهای توقیف‌ شده ی رسوبی در پارکینگ های شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خوبان خبر؛ رییس پلیس راهور شهرستان خمام بر تعیین تکلیف خودروهای توقیف‌ شده ی رسوبی در پارکینگ های شهرستان تاکید کرد.

سروان علی آمیان ظهر امروز در گفتگو با خوبان خبر با اشاره به اصل ۴۹ قانون اساسی و عطف به نامه دادگستری استان و شهرستان مبنی بر تعیین تکلیف خودروها و موتور سیکلت های توقیفی رسوبی در پارکینگ ها ی خمام ،اظهار داشت: به موجب قانون هر موتور سیکلت که در بازده زمانی شش ماه و هرخودرو که در بازده زمانی یک سال در پارکینگ بدون مراجعه مالکان آن بماندخودروی رسوبی تلقی می‌گردد

آمیان در ادامه افزود در صورتی که مالکان وسایل نقلیه جهت تعیین تکلیف وسیله نقلیه خود مراجعه نکنند وسیله نقلیه ای که به عنوان رسوبی اعلام گردیده در حکم رها شده تلقی و حسب مقررات و طی نمودن روال اداری به مزایده گذاشته خواهد شد.

رییس پلیس راهور شهرستان خمام خاطرنشان کرد:همچنین موتورسیکلت‌هایی که در پارکینگ‌های طرف قرارداد بدون پیگیری و مراجعه مالکان توقیف شده‌اند و در بازده زمانی اعلام شده مراجعه ننموده نیز، رسوبی به شمار می‌روند که لازم است مالکان آنها هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

این مقام نظامی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه چنانچه تاکنون موفق به ترخیص خودرو یا موتور سیکلت خود نشده‌اند می‌توانند با مدارک مثبته و همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود را ثبت کنند.

به گفته سروان آمیان، در صورت هر گونه ابهام و مانع در فرآیند ترخیص به اداره پلیس راهور خمام واقع در شهرداری مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads