کد خبر: 236208 - تاریخ: دوشنبه، 29 ژانویه 2024 - 19:18

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان؛

سرانه فضای آموزشی در خمام پایین‌تر از میانگین کشوری است

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی استان هستیم، افزود: سرانه فضای آموزشی استان گیلان در حال حاضر ۵ متر و ۵۶ سانتی‌متر بوده که از متوسط کشوری که ۵ متر و ۲۲ سانتی‌متر است بیشتر می‌باشد، البته شهرستان‌های خمام، رشت، تالش و آستارا از لحاظ برخورداری از میانگین سرانه آموزشی کشوری پایین‌تر هستند.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی استان هستیم، افزود: سرانه فضای آموزشی استان گیلان در حال حاضر ۵ متر و ۵۶ سانتی‌متر بوده که از متوسط کشوری که ۵ متر و ۲۲ سانتی‌متر است بیشتر می‌باشد، البته شهرستان‌های خمام، رشت، تالش و آستارا از لحاظ برخورداری از میانگین سرانه آموزشی کشوری پایین‌تر هستند.

علی دقیق با اشاره به ایمن‌سازی وسایل گرمایشی فضاهای آموزشی استان، گفت: تمام بخاری‌های گازی و نفتی از مدارس استان جمع آوری شده و تلاش این است که بتوانیم سیستم‌های گرمایشی فرسوده را که از سنوات گذشته بوده را جایگزین کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه ۳۵۰ خیر حقیقی و حقوقی با ما در جهت احداث فضای آموزشی تعامل و همکاری می‌کنند، تصریح کرد: از مجموع ۳۲۰۰ مدرسه در گیلان یک سوم فضاهای آموزشی استان توسط خیرین مدرسه ‌ساز احداث شده، امسال هم ۸۰ درصد فضاهای آموزشی به بهره برداری رسیده با مشارکت خیرین ساخته شده است. در برخی از شهرستان‌ها با کمبود کلاس درس مواجه هستیم که با همکاری و مشارکت خیرین به دنبال توسعه فضاهای آموزشی هستیم.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads