کد خبر: 231323 - تاریخ: یکشنبه، 16 جولای 2023 - 10:35

رئیس کمیته امداد خمام خبرداد ؛

صدور ۸۲ کارتِ «نان» برای سرپرستان خانوارِ نیازمند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با اشاره به اجرای  طرح خیرات نان و مصرف خرید نان با رویکرد هم افزایی با خیرین و با شعار همت کنیم هیچ سفره ای بی نان نماند، اظهار داشت ابر هم افزایی صورت گرفته و در مرحله اول برای ۸۲ خانوار مشمول جامعه هدف این طرح اجرا می گردد.

به گزارش خوبان خبر، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با اشاره به اجرای  طرح خیرات نان و مصرف خرید نان با رویکرد هم افزایی با خیرین و با شعار همت کنیم هیچ سفره ای بی نان نماند، اظهار داشت:این طرح با با هدف ترویج و گسترش فرهنگ نذورات نان و تأمین حداقل قوت روزانه مددجویان با استفاده از نانوائی های سراسر شهرستان از طریق صدور کارت بانکی ویژه خرید نان برای مددجویان انجام پذیرفته است.

 

سید مرتضی حسینی نسب در گفتگو با خبرنگارخوبان خبر با بیان اینکه جامعه هدف این طرح شامل خانوار پر عائله، دارای شرایط خاص همچون، بیماری صعب العلاج ، خاص ، زمین گیر و … با سابقه حمایتی تقریبی حداقل یکسال درنظر گرفته شده است،افزود: برابر هم افزایی صورت گرفته و در مرحله اول برای ۸۲ خانوار مشمول جامعه هدف این طرح اجرا می گردد.

 

وی با اشاره به اینکه میزان کل اعتبار قابل شارژ در هر ماه برای سی هزار تومان بوده که در مجموع با هم افزایی که با خیرین صورت می گیرد،تصریح کرد: شصت هزار تومان مددجویان بهره مند از طرح صرفاً برای خرید نان واریز خواهد شد.

رئیس کمیته امداد خمام  با بیان اینکه کارت های صادر شده از بانک به همراه رمز اختصاصی برای مددجویان مورد نظر از طریق همکاران این نهاد در درب منزل مددجویان تحویل که قابل استفاده در تمام دستگاه های کارت خوان نانوایی ها می باشد، افزود:  درصورت مشارکت بیشتر خیرین ، این طرح برای جامعه هدف و همچنین مدت طولانی اجرا خواهد شد.

 

حسینی نسب در ادامه راه‌های مشارکت خیران در خیرات نان را نیز اعلام کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در خیرات نان از طریق شماره حساب   6037997950027038 مشارکت  و در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره ۳۴۴۵۶۲۲۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads