کد خبر: 231215 - تاریخ: یکشنبه، 9 جولای 2023 - 22:27

فرماندار خمام خبر داد؛

شناسایی ۵ نقطه خطرآفرین در ساحل جفرود بالا خمام

فرماندار خمام از شناسایی ۵ نقطه خطرآفرین در ساحل حفرود بالا این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این ۵ نقطه پرخطر، ۱۰ نفر مراقب تعریف شده است که این تعداد در سال گذشته فقط ۶ نفر بوده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسفندیار جوشن عصر یکشنبه در نشست ساماندهی سواحل در خمام، اظهار کرد: آرامش بخشی و ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در سواحل از مطالبات مردم و مسافران است.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی سواحل افزود: ستاد ساماندهی سواحل در خمام به شکل جدی فعال شده است.

فرماندار خمام از شناسایی ۵ نقطه خطرآفرین در ساحل حفرود بالا این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این ۵ نقطه پرخطر، ۱۰ نفر مراقب تعریف شده است که این تعداد در سال گذشته فقط ۶ نفر بوده است.

جوشن با تاکید بر لزوم امنیت بخشی به سواحل خمام اضافه کرد: گروه‌های امدادی، تیم هلال احمر و پلیس در نظم و امنیت بخشی سواحل خمام همراه هستند.

وی از برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی در خمام خبر داد و افزود: برای غنابخشی به اوقات فراغت جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی خوبی در سواحل طرح ریزی شده است.

فرماندار خمام با اشاره به قرارگیری در آستانه محرم و صفر و تقارن آن با تعطیلات تابستانه بیان کرد: برنامه فرهنگی و اعتقادی خوبی در ایام محرم در سواحل خمام طرح ریزی شده که اجرای موفق این برنامه‌ها نیازمند حضور و همراهی متولیان فرهنگی است.

دیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به چالش‌های اعتباری در سال‌های گذشته بیان کرد: برای پرداخت دستمزد ناجیان غریق در استان تأمین اعتبار شده است.

مهدی نیازمند از پرداخت مطالبات ناجیان غریق گیلان خبر داد و افزود: مطالبات و معوقات حقوقی سال‌های گذشته ناجیان همراه با حقوق تیرماه، پرداخت می‌شود.

وی از فعالیت ۵۶۰ مراقبین ساحل در استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد مراقبین سواحل در طرح سالم سازی و نقاط پرخطر در گیلان پای کار خواهند بود.

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads