کد خبر: 229712 - تاریخ: شنبه، 6 می 2023 - 12:55

درصد پیشرفت کانون پرورش‌فکری خمام معکوس شد!

مشخص‌نیست چگونه درصد پیشرفت این‌پروژه عمرانی معکوس شده و از ۹۰ به ۷۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خوان خبر ، مدیرکل وقت کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان گیلان شهریورماه سال ۹۷ در مصاحبه با خبرگزاری برنا از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مجتمع این‌کانون در خمام خبر داده و گفته بود این‌پروژه تا پایان همان‌سال افتتاح خواهد شد.

چندی‌بعد، ایسنا خبری از دیدار وی با فرماندار سابق خمام مخابره نمود، که از پیشرفت ۹۰ درصدی این‌پروژه حکایت داشت.

با وجود آنکه از بازدید استاندار گیلان برای تسریع روند تکمیل پروژه بیشتر از ۶ ماه سپری‌شده، در کمال تعجب مدیرکل راه‌وشهرسازی گیلان روز گذشته در مصاحبه با پایگاه خبری کاشف‌اسرار از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی کانون پرورش فکری خمام خبر داده است.

 فارغ‌از آنکه مشخص‌نیست چگونه درصد پیشرفت این‌پروژه عمرانی معکوس شده و از ۹۰ به ۷۵ درصد کاهش یافته، اما یادآور می‌شود پروژه‌ای که قرار بود به ارائه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی به کودکان و نوجوانان بپردازد، حالا پس‌از گذشت بیش‌از یک‌دهه همچنان در وضعیتی بلاتکلیف برای بهره‌برداری بوده و مهمتر از آن، نه دیگر پارک آفتاب در آن وضعیت سابق قرار دارد و نه نوجوانان سال ۱۳۸۹ در گروه سنی نوجوان قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است، شهردار خمام بهمن‌ماه سال گذشته از صدور رای تخریب برای ساختمان کانون پرورش فکری در کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داده بود.

 

منبع: خمام نیوز 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads