کد خبر: 229605 - تاریخ: چهارشنبه، 3 می 2023 - 15:56

شهردار خمام خبرداد ؛

بهره برداری دوباره استخر شهرداری خمام از ابتدای خرداد ماه

شهردارخمام روز گذشته در جریان بازدید اعضای شورای شهر خمام از استخر شهرداری در جمع خبرنگاران با اشاره به گلایه‌ مندی برخی‌ از شهروندان از وضعیت این استخر اظهار داشت: از هفته گذشته عملیات تعمیرات اساسی استخر آغاز شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ ابوالحسن سیمایی روز گذشته در جریان بازدید اعضای شورای شهر خمام از استخر شهرداری در جمع خبرنگاران با اشاره به گلایه‌ مندی برخی‌ از شهروندان از وضعیت این استخر اظهار داشت: از هفته گذشته عملیات تعمیرات اساسی استخر آغاز شد.

شهردار خمام با بیان اینکه ارزیابی فنی و مالی توسط همکاران شهرداری انجام شد ، تصریح کرد: بخش عمده ای از تعمیرات اساسی به اتمام رسیده و دراین کار در حال‌ حاضر ادامه دارد و امیدواریم از ابتدای خرداد ماه آماده بهره‌برداری دوباره قرار گیرد.

سیمایی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شده است : تصریح کرد:به دلیل اینکه مدت طولانی این استخر تعمیرات صورت نگرفته و ممکن بوده این مبلغ افزایش یابد.

شهردار خمام با بیان اینکه بخش بزرگی از مشکل و علت سنگین‌ بودن هزینه را در حوزه موتور ی این استخر عنوان کرد ‌، افزود: محدوده دیواره‌ها و کف استخر از دیگر مشکلات این استخر بود که موجب لیز خوردن شهروندان می انجامید که در حال اصلاح است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اشکالاتی در سونا و جکوزی بود،خاطرنشان کرد: سالن ورزشی سالن نیز بعد از تعمیر به بخش خصوصی واگذار و اجاره داده می شود.

 

انتهای پیام/۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads