کد خبر: 98488 - تاریخ: چهارشنبه، 9 دسامبر 2015 - 16:54

فرمانده سپاه قدس گیلان در خمام :

بیت المقدس باید توسط بسیجیان آزاد شود

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با مهم برشمردن نقش بسیجیان در تحولات منطقه افزود: اگر ذره ای از حوادثی که در خاورمیانه رخ می دهد را از بلندی کره زمین نگاه کنید، جای پای بسیجیان را در یمن، عراق، سوریه ،فلسطین و لبنان می توانید به وضوح مشاهده کنید.

به گزارش خوبان : سردارعبدالله پورعصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه مقدادرشت گفت:بسیج رو اگر بهش درست نگاه نکنیم در پیشبرد کار احتمال زیاد دچار یک مشکل می شویم خودم این مسئله بسیج رو خصوصا ما پاسداران بایستی از همه بهتر درک کنیم

وی گفت : پیغمبر ما در غدیر هفتاد و چند روز قبل از فوتش دست امام علی (ع) را بلند کرد و ایشان را ولی و وصی خودشاان معرفی کردند ولی بعد از فوت پیغمبر مردم راه دیگری رفتند چون مردم راه درست را تشخیص ندادند مشکل پیدا کردند

ما هم این حوادثی که دوربرمان برپاست این همه کشت و کشتار بخاطر همان یک انحراف غدیر است اگر آن انحراف رخ نمی داد وضع مسلمانان اینجوری نمی شد همین حادثه در انقلاب ما هم پیش آمد امام 14 خرداد به رحمت خدا رفت مردم ظرف 24 ساعت علی شون را انتخاب کردند بی جهت نیست که امام به مردم ایران می گوید که این ها از مردمان حجاز در زمان عصر پیغمبر ، امام علی ، امام حسین (ع) بالاترند

وی با بیان اینکه چطوریک ملت 37 الی 38 سال از عمرش می گذرد و هنوز پا برجاست معمولا انقلاب ها انقلابش دیگه خیلی هم طول بکشد 10 الی 15 سال در قدرت حذف می شوند یا جذب گروهای به اصطلاح حامی دولت می شوند یا مخالف دولت می شوند ولی این ملت نزدیک بیش از 4 دهه هست به پا ی این انقلاب  و آرمان هایش مانده است .:

سردارعبدالله پور گفت:نسل امروز هم می داند و هم می تواند این طبیعی است فکر نکنید یک چیز معمولی اتفاق افتاده است در همه انقلاب های معاصر هم بگردیم انحراف پیش آمده است .

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین ادامه داد: اما این ملت چطور نزدیک 4 دهه محکم ایستاده اند  بعضی از ما بسیج را یک سازمانی می دانیم  تشکیل شده است بسیج را به چشم منصفانه نگاه کنید پدیده بسیج را، منظورم پایگاه مقاومت هم نیست، بسیج یک هدیه الهی است که خدا به ملت ما داده که توسط بسیج این انقلاب حفظ بشود 0 همه ی نظامیان اعتراف می کنند که اگر بسیج نبود ما توی جنگ پیروز نبودیم .

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت:عرصه ­ی سازندگی هم نگاه و تفکر بسیجی این همه پیشرفت را ایجاد کرده است سد کرخه را من با دوستانم رفتم دیدیم هرکی ندیده برود ببیند 3300 متر طول این سد می باشد  150 متر ارتفاع دارد کلی از سدسازهای آمریکایی و اروپایی آمدند  گفتن که این سد خروجی  آبی زیادی  که کرخه دارد یک چنین سدی قابلیت نگه داری این آب را ندارد و باید 4 سد کوچک بزنیم در مسیر رودخانه،این آب را کنترل کند.اگر این کار بزرگ را بخواهیم در مسیر رودخانه با یک سد انجام دهیم کار نشدی است.همین  مهندسین جوان بسیجی گفتن که این کار  شدنی  است . وقتی تمام شد یادم آمد که حضرت آقا گفتن روی  بدنه این سد  بنویسید  ما  می توانیم  بزرگ نوشتن ما می توانیم . در هر زمان از انقلاب هرجا به مشکلی برخوردیم حضور بسیج مشکل گشا بود . وی افزود:  بسیج رفت سوریه،بسیج را بوجود آورد اتحادیه اروپا آمریکا عرب دست به دست هم دادند در سوریه خط مقاومت ما را بشکنند چند نفر بسیجی رفتند در سوریه بسیج را شکل دادند بسیج درآنجا متولد شد الان تمام دنیا دست به دست هم دادند نمی توانند کاری کنند در عراق و لبنان و یمن هم همچنین است.

سردارعبدالله پور افزود : اگر ذره ای از حوادثی که در خاورمیانه رخ می دهد را از بلندی کره زمین نگاه کنید جای پای بسیجیان را در یمن، عراق، سوریه ،فلسطین و لبنان می توانید به وضوح مشاهده کنید.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان گفت : بیت المقدس باید توسط بسیجیان آزاد شود این گردان های بیت المقدس که گفتند تشکیل بشود بی حساب نیست این دستور رهبر است ، ما باید قدر بسیج و تفکر بسیجی را داشته باشیم .

 

انتهای پیام /


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads