کد خبر: 8098 - تاریخ: یکشنبه، 23 سپتامبر 2012 - 23:05

مهدی هاشمی وارد تهران شد/حضور نماینده‌دادستان و ماموران‌ناجا درفرودگاه

مهدی هاشمی که ساعت ۷:۳۰ شامگاه یکشنبه از دوبی راهی تهران شده بود، ساعت 21:24 امشب وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه دوم مهر ماه جاری با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دوبی به کشور بازگشت.

هواپیمای مهدی هاشمی ساعت 21:24 در فرودگاه امام خمینی (ره) بر زمین نشست.

فاطمه و یاسر هاشمی نیز مهدی را در این سفر همراهی کردند و علیرغم اعلام عدم استقبال از نامبرده، محسن هاشمی از وی استقبال کرد.

نماینده دادستان تهران و مأموران انتظامی در فرودگاه حضور دارند اما هنوز اطلاعی از بازداشت یا عدم بازداشت مهدی هاشمی کسب نشده است.

مهدی هاشمی بازداشت نمی‌شود/ مستقیما به خانه‌اش می‌رود

سیدمحمود علیزاده طباطبایی پیش از ورود مهدی هاشمی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هیچ یک از اعضای خانواده هاشمی برای استقبال از مهدی به فرودگاه نمی‌روند و به روال طبیعی مهدی مستقیم به منزل خودش می‌رود.

وکیل مهدی هاشمی درباره احتمال بازداشت موکلش گفت: دستگاه قضایی قبلا به مهدی هاشمی اخطار نداده و قاعدتا وی نباید بازداشت شود.

علیزاده طباطبایی با تاکید بر اینکه منتظر تصمیم دستگاه قضایی در خصوص موکلش هست، متذکر شد: اگر مهدی هاشمی بازداشت نشود، صبح برای توضیح درباره مسائلی که درباره وی مطرح شده، به دادسرا می رویم.

برگزاری تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی

در همین حال، مصطفی صابری دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی خبر داد و به فارس گفت: با توجه به ورود مهدی هاشمی به کشور، دانشجویان با تجمع مقابل خانه مهدی هاشمی از دستگاه قضایی می‌خواهند هر چه سریع‌تر به اتهامات وی رسیدگی کنند.

وی افزود: تجمع دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی باعث می‌شود تا از ورود وی جلوگیری شود و دستگاه قضایی نیز هر چه سریع‌تر مهدی هاشمی را بازداشت کند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر محاکمه سران و فعالان فتنه 88، تصریح کرد: مهدی هاشمی از فعالان فتنه 88 به شمار می‌آید که باید دستگاه قضایی به اتهاماتش رسیدگی کند.

مهدی قرار بود دیشب بیاید

به گزارش جهان، طبق اعلام نزدیکانش آقازاده لندن نشین وی قرار بود شب گذشته وارد کشور شود اما وقتی پرواز ساعت 20 به زمین نشست خبری از او نبود تا سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی از احتمال منتفی شدن بازگشت وی سخن بگوید.

جمعی از منتقدان مهدی هاشمی هم که برای استقبال! از او در فرودگاه تحصن کرده بودند، محروم از رویت سیمای آقازاده مشهور به خانه برگشتند.

منتقدان مهدی هاشمی با استناد به اطلاعات و اسناد موجود درباره اتهامات مالی و نقش آفرینی وی در فتنه 88،‌ معتقدند این آقازاده باید همانند مردم عادی در برابر قانون زانو بزند و دیگر در برابر رسیدگی به اتهاماتش مقاومت نکند.

آنان از دستگاه قضا که اتفاقا در ماه های اخیر و با رسیدگی به پرونده فساد بزرگ بانکی قاطعیت جدیدی از خود نشان داده، انتظار دارند این آقازاده جنجالی را بی توجه به انتسابش به مقامات سیاسی محاکمه کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads