کد خبر: 78751 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 می 2015 - 23:39

با سخنرانی سردار علیزاده؛

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد + تصاویر

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور سردار علیزاده رئیس مجمع بسیج گیلان در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه با حضور سردار نظرعلی علیزاده رئیس مجمع بسیج استان گیلان روز سه شنبه در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

سردار علیزاده با اشاره به دوازدهم اردیبهشت روز معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه گفت: اندیشه های سپاه و بسیج و معلم برگرفته از اندیشه های استاد شهید مطهری است.

وی با اشاره به تالیف کتاب های استاد مطهری در قبل از انقلاب گفت: امام فرمودند همه کتاب های استاد مطهری بدون استثنا مفیدند.

علیزاده افزود: استاد مطهری تبیین کننده افکار و اندیشه های امام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که ما نیازمند یک مجموعه فکری هستیم که بتواند پاسخگوی نیازهای فکری ما و متناسب با رشدی که انقلاب در سطح دنیا پیدا کرده باشد گفت: کتابهای شهید مطهری این گونه هستند.

علیزاده اظهار داشت: در حوزه فکری و فرهنگی در جهان اسلام با سه گروه مواجهیم: نخست گروه سکولارها، دوم طرفداران مدرنیته و سوم طرفداران ایجاد تمدن اسلامی. این سه تفکر در جهان اسلام و در ایران وجود دارد.

وی افزود: مبنای تفکر سکولارها و مدرنیته ، لیبرالی است. اسلام هم مقابل لیبرالیسم است.

علیزاده با بیان این که انقلابی که امام خمینی (ره) بنا کرد، بر مبنای تفکر اسلامی است گفت: امروز سپاه، بسیج و عرصه فکری و فرهنگی کشور باید بر مبنای این تفکر حرکت کند.

در پایان این مراسم، از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج ناحیه مقداد رشت تقدیر شد.

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

 

انتهای پیام/24


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ایثارگر
     | 2015/05/7 - 09:23
    پاسخ
    +1
    0

    بهتر نبود مسئولین برگزاری این مراسم از پیشکسوتان و پاسدارانی که پس از عمری زحمت بازنشست شدند و افرادی هم مدتها در عقیدتی سپاه مشغول بکار بودند دعوت میشد…

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads