کد خبر: 73341 - تاریخ: چهارشنبه، 25 فوریه 2015 - 01:24

با حضور مسئولین و خیرین/

برگزاری جلسه روز احسان و نیکوکاری در بخشداری خشکبیجار+ تصاویر

جلسه هماهنگی روز احسان و نیکوکاری در دفتر بخشداری خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه هماهنگی روز احسان و نیکوکاری در دفتر بخشداری خشکبیجار برگزار شد.
در این جلسه که جمعی از مسئولین، خیرین و بازاریان خشکبیجار حضور داشتند، محمدنژاد بخشدار خشکبیجار با توجه به در پیش بودن عید نوروز گفت: در این ایام مردم به دنبال خرید عید هستند اما از طرفی همیشه افرادی هستند که از توان مالی لازم برخوردار نیستند. لازم است تا از این افراد حمایت های لازم صورت گیرد.

بخشدار خشکبیجار افزود: از جمله نهادهایی که در این عرصه پیش قدم هستند کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد که توسط امام راحل تشکیل گردید.

قربانی زاده رئیس کمیته امداد خشکبیجار سخنران بعدی این جلسه بود. وی با اشاره به شکل گیری کمیته امداد گفت: پس از گذشت 22 روز از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی (ره) با فرمان امام راحل به منظور کمک به محرومین تاسیس شد.

وی افزود: ما هم همانند سایر شهروندان برخود وظیفه میدانیم تا با همکاری مسئولین ترتیبی اتخاذ شود تا کمکهای نقدی و غیر نقدی به نحو احسن به دست نیازمندان واقعی رسانده شود و دل های این عزیزان در این ایام شاد گردد.

حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار از کمک ستاد نماز جمعه در این امر مقدس خبر داد و افزود: در نماز جمعه پاکت های کمک به نیازمندان در اختیار نمازگزاران قرار داده خواهد شد.

وی همچنین از رایزنی با چند خیر خشکبیجاری در امر احسان و نیکوکاری به نیازمندان خبر داد.

گفتنی است؛ مراسم جشن احسان و نیکوکاری روز 13 اسفند در مدرسه مرحوم نجاتی برگزار خواهد شد. همچنین صندوق هایی در سطح شهر به همین منظور تعبیه خواهد شد.

 

جلسه هماهنگی روز احسان و نیکوکاری در خشکبیجار 1 جلسه هماهنگی روز احسان و نیکوکاری در خشکبیجار 2 جلسه هماهنگی روز احسان و نیکوکاری در خشکبیجار 3 جلسه هماهنگی روز احسان و نیکوکاری در خشکبیجار 4 جلسه هماهنگی روز احسان و نیکوکاری در خشکبیجار 5

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/41


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads