کد خبر: 68511 - تاریخ: یکشنبه، 28 دسامبر 2014 - 17:52

بیانیه مجمع اقشار بسیج سپاه مقداد رشت پیرامون حماسه 9 دی؛

تا پای جان در حمایت از ولی و مولای خود ایستاده ایم/ دیگر نخواهیم گذاشت این عمار حضرت آقا تکرار شود

در بخشی از این بیانیه آمده است: نهم دی ماه نشان از موقعیت شناسی و دین مداری و ولایت مداری ملت قهرمان ایران در دهه سوم انقلاب بود که فتنه گران و دشمنان این مملکت و انقلاب را مأیوس کرد

به گزارش خوبان: مجمع اقشار بسیج سپاه ناحیه مقداد به مناسبت سالروز حماسه تارخی نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ بیانیه ای صادر نموده است.

 

بسمه تعالی

نهم دی ماه حماسه ای عاشورایی بود که با عنوان برگی زرین در تاریخ کشور ایران ثبت شد که پیام ولایت مداری را به جهانیان اعلام کرد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند یا متوقف نماید.

نهم دی ماه نشان از موقعیت شناسی و دین مداری و ولایت مداری ملت قهرمان ایران در دهه سوم انقلاب بود که فتنه گران و دشمنان این مملکت و انقلاب را مأیوس کرد و نشان داد که انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران ریشه در قیام کربلا و عاشورای حسینی دارد و ملت ایران در حمایت از ولی و مولای خود یکپارچه در صحنه حاضر است و آنجا که خطری متوجه کشور و نظام و مولایشان شود تا پای جان ایستاده اند.

ما بسیجیان با گرامیداشت این حماسه بزرگ که توسط ملت همیشه بیدار ایران اسلامی شکل گرفت هوشیاری و بصیرت بسیجیان را بیش از دیگر اقشار جامعه لازم دانسته و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و همواره در پیروی از مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای تأکید می نماییم.

ما می دانیم که دشمنان نظام و انقلاب لحظه ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت . لذا باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده و با نگاه به سرچشمه های معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم و ما میدانیم که راه ما راه امامان و رسالت مان هم برگرفته از مشی و سیره ی آن پاکان است.

تلاش خواهیم کرد تا کشتی نجات ملت ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به صاحب و مولای اصلی حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا له الفدا ) تقدیم نماییم.

ما بسیجیان گیلان همانطور که در هشتم دی ماه 88 هوشیارانه و بصیر، قبل از بقیه ی ملت به خروش آمده ایم و وفاداری خویش را به ولایت و انقلاب و اسلام ثابت کرده ایم با مولای خویش عهد و پیمان می بندیم که آقاجان! دیگر نخواهیم گذاشت أین عمار هایتان سر بگیرد؛ خودما عمارتان خواهیم ماند و دیگر نخواهیم گذاشت استغاثه هایتان به امام زمان تکرار شود.

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

مجمع اقشار بسیج سپاه ناحیه مقداد

8 دی ماه 1393

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads