کد خبر: 40828 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 دسامبر 2013 - 12:25

استاندار گیلان:

گسترش صنایع هایتک در گیلان/ مدیران از بازدیدهای تشریفاتی بپرهیزند

استاندار گیلان با اشاره به کمبود و مرغوبیت زمین در گیلان و حساسیت رعایت مسائل زیست محیطی، گفت: راهبرد گیلان در ایجاد صنایع جدید باید بهره گیری از صنایع هایتک باشد.

به گزارش خوبان، دکتر محمد علی نجفی در دیدار هئیت امنا و جمعی از مدیران شهرک صنعتی رشت با بیان اینکه بازدیدهای مدیران از حوزه های محلی فعالیتشان به ویژه واحدهای صنعتی باید براساس برنامه ریزی و اهداف کاربردی باشد، اظهار کرد: مدیران باید از بازدید های تشریفاتی که بیشتر به منظور اجرای مانور تبلیغاتی است بپرهیزند.

وی با تأکید بر بازدید موشکافانه و کاربردی، افزود: مانورهای تبلیغاتی بدون اینکه نتیجه مشخصی برای یافتن راه حل های مسائل داشته باشد نمی تواند جوابگوی حل مشکلات و نیازها باشد و منجر به افزایش انتظارات و دلسردی در میان مردم و بخش خصوصی می گردد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود و مرغوبیت زمین در گیلان و حساسیت رعایت مسائل زیست محیطی، با بیان اینکه راهبرد گیلان در ایجاد صنایع جدید باید بهره گیری از صنایع هایتک باشد، خاطر نشان کرد: وجود نیروهای نخبه و متخصص بستر مناسبی برای حمایت از گسترش صنایع هایتک در گیلان است.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: گسترش صنایع با فناوری بالا به جهت نقش مستقیمی که در ایجاد ارزش افزوده، ارز آوری و ایجاد اشتغال در واحد سطح کمتر دارد می تواند به ارتقای موقعیت صنعتی و کار آفرینی گیلان منجر شود.

وی اضافه کرد: باتوجه به اشتغال حدود ۲۲ هزار نفر در شهرک صنعتی رشت لزوم توجه به حل مشکلات این شهرک ضروری است.

نجفی با بیان اینکه بسیاری از صنایع شاخص گیلان در شهرک صنعتی رشت مستقر هستند، گفت: در حمایت از سرمایه گذاران نباید جزیره ای و بخشی عمل کرد.

وی افزود: حل مشکلات شهرک صنعتی رشت موجب بهبود وضعیت صنعت گیلان می شود.

منبع: دیار باران

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads