کد خبر: 34996 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 سپتامبر 2013 - 18:59

در مصاحبه با ان.‌بي.‌سي مطرح شد؛

روحانی: ديدار با اوباما در دستور كار سفر من نيست اما هرچيزي در دنياي سياست امكان پذير است

رئیس جمهور در مصاحبه با شبکه ان.‌بي.‌سي، در پاسخ به يكي از سوالات خبرنگار آمريكايي مبني بر ديدار احتمالي او با باراك اوباما در نيويورك گفت: ديدار با اوباما در دستور كار سفر من نيست اما هرچيزي در دنياي سياست امكان پذير است البته بسته به شرايطي كه بوجود مي آيد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رييس‌جمهور شامگاه چهارشنبهروحانی در مصاحبه با ان.‌بي.‌سي، به سوالات اين شبكه تلويزيون سراسري آمريكا پيرامون موضوعات مختلف پاسخ داد.

نامه نگاري رؤساي جمهوري ايران و آمريكا، مذاكرات هسته اي، برنامه سفررييس جمهور به نيويورك، سرنوشت سوريه و دورنماي روابط ايران و آمريكا از اصلي ترين محورهاي مصاحبه شبكه ان بي سي با دكتر روحاني بود.

روحاني در پاسخ به يكي از سوالات خبرنگار آمريكايي مبني بر ديدار احتمالي او با باراك اوباما در نيويورك گفت: ديدار با اوباما در دستور كار سفر من نيست اما هرچيزي در دنياي سياست امكان پذير است البته بسته به شرايطي كه بوجود مي آيد.

رييس جمهور در پاسخ به سوال ديگري درباره سفر به نيويورك نيز گفت :‌ ما مي خواهيم مواضع‌مان را در مجمع عمومي سازمان ملل، راجع به سياست خارجي، مسائل بين المللي و از جمله مسائل هسته‌اي و مسائل منطقه‌اي به صراحت بيان كنيم. انتظار ما اين است كه دنيا صداي ما را بخوبي بشنود.

دکتر روحاني با تاكيد بر انتخابات اخير رياست جمهوري در ايران ادامه داد:‌ صداي من در واقع تكرار صداي ملت ايران است. ملت ايران در اين انتخابات مسير اعتدال و ميانه روي را برگزيد و اعتدال و ميانه روي در سياست خارجي به معناي تعامل سازنده با كشورهاي جهان است.

مشروح اين گفت و گو جمعه شب از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش خواهد شد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads