کد خبر: 28776 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 ژوئن 2013 - 11:35

مدافع داماش گیلان:حفظ ترکیب اصلی،به سود تیم است/ از زندگی در رشت راضی هستم

خوبان خبر: محمد مختاری: حفظ هشتاد تا نود درصد ترکیب اصلی تیم خیلی به سود داماش شده و فقط باید جای خالی ابراهیمی و جهانبخش را پر کرد.

به گزارش خوبان به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، محمد مختاری مدافع میانی داماش گیلان مثل سایر مدافعان این تیم قراردادش را با تیم فوتبال شهر باران تمدید کرد.او پس از حضور در تمرینات شروع فصل داماش گفت:من چند سال است که در رشت بازی می کنم و در این شهر راحت هستم و در صحبتی که با سایر بازیکنان داشتم ، متفق القول تصمیم گرفتیم در داماش بمانیم و امیدوارم وضعیت مالی تیم هم بهبود یابد و شرایط برای کسب نتایج خوب در لیگ فراهم شود.

1-M 1

مختاری در ادامه افزود: حفظ هشتاد تا نود درصد ترکیب اصلی تیم خیلی به سود داماش شده و فقط باید جای خالی ابراهیمی و جهانبخش را پر کرد که می توان با تلاش مثال زدنی و همت مدیریت باشگاه ، این کار را انجام داد.
محمد مختاری مدافع داماش گیلان در پایان گفت:به دلیل برگزاری جشن عروسی ام و انجام کارهای مربوط به آن نتوانستم به صورت انفرادی تمرین کنم اما با تمریناتی که کادرفنی برای من در نظر گرفته ، خودم را به آمادگی لازم در روزهای آینده می رسانم تا بتوانیم مانند دو فصل گذشته در لیگ برتر خوب عمل کنیم تا دل مردم و هواداران تیم داماش را شاد گردانیم.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads