کد خبر: 25142 - تاریخ: جمعه، 10 می 2013 - 17:13

اقدام تامل‌برانگیز روزنامه دولت+عکس

خوبان خبر: روزنامه دولت حاضر نشد سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان را در صفحه اول خود پوشش دهد.

به گزارش خوبان به نقل از جهان، روزنامه دولتی ایران که به بولتن جریان انحرافی مشهور است، در صفحه اول شماره امروز (پنجشنبه) خود هیچ اشاره ای به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار معلمان نکرده است و تنها این خبر را در صفحه داخلی خود منتشر کرده است.

کنسرت یک خواننده، جایزه یک دونده، سفر احمدی نژاد به مازندران، ردصلاحیت های انتخابات شوراها، دفاع از موضعمرتضوی در پرونده کهریزک، اجرای طرح پزشک تمام وقت و حمله به منتقدان جریان انحرافی از جمله تیترهای روزنامه رسمی دولت در صفحه نخست امروز است.

این رفتار و عملکرد روزنامه ای که با بودجه بیت المال اداره می شود در حالی است که منسوبین به جریان موسوم به انحرافی کماکان ادعای ولایتمداری دارند.

گفتنی است روزنامه ایران در دوره مدیریت فعلی و قبلی خود بارها مورد انتقاد شدید متدینین و مراجع قرار گرفته بود بطوری که پیش از این انتشار ویژه نامه موهن “خاتون” از سوی رسانه دولت با واکنش شدید علما و مراجع مواجه شده بود.

برخی ناظران سیاسی معتقدند که با توجه جدیت شورای نگهبان در اعمال قانون در انتخابات ریاست جمهوری آینده و همچنین برنامه های جریان انحرافی برای التهاب آفرینی، تندتر شدن مواضع رسانه های این جریان طی روزها و هفته های آتی محتمل است چه که این جریان پیش از این نیز بارها به شخصیت ها و نهادهای انقلابی از جمله آیت الله جنتی، آیت الله یزدی، آیت الله مصباح یزدی، سرلشکر فیروزآبادی، حسین شریعتمداری، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، محمد حسین صفار هرندی، شورای نگهبان، سپاه پاسداران … و رسانه ملی حمله کرده بود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads