کد خبر: 237934 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 آوریل 2024 - 19:16

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر گیلان:

۱۷ پروژه در حوزه بندری گیلان در دست اجراست

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : این اداره کل ۱۷ پروژه با سه هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا دارد.

به گزارش خوبان خبر ؛ بهرام زراعت طلب روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه های این اداره کل در بخش عمرانی با افزون بر سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار، پروژه های تجهیزاتی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریالی و طرح های سواحل با حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است. وی تعداد پروژه‌های بخش عمرانی را ۶ مورد اعلام کرد و افزود: از جمله این پروژه ها تفکیک کانال های تاسیساتی و دفع آبهای سطحی و تعمیر ریل اسکله ها، اجرای عملیات سیستم اعلام و اطفاء حریق مجتمع بندری و پست های برق مجتمع بندری انزلی، تعریض خیابان بایندر انزلی، تعمیرات اساسی تصفیه خانه صنعتی و بهداشتی محوطه بندری وتعمیرات اساسی اسکله گرد و غیره است.

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان بیان کرد: در اداره سواحل و بنادر این اداره کل پروژه مطالعه مهندسی ارزش اطفاء حریق با فوم اسکله های سوختی بندرانزلی نیز در حال انجام است.

زراعت طلب ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ دربخش سرمایه گذاری واحد فنی و مهندسی نیز قرارداد پروژه های احداث مخازن نگهداری روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، سیلوهای نگهداری غلات به ظرفیت بیش از ۵۰ هزار تن و تفاهم نامه پروژه ساخت و تعمیرات انواع شناورها امضا شد.

وی با اشاره به پروژه های تجهیزاتی و تعمیراتی این واحد گفت: در این بخش نیز نصب و راه اندازی یک دستگاه UPS ماژولار مرکز دیتا سنتر ساختمان عملیات اداره کل، خریدو نصب یک دستگاه رادار شناور ناجی ۱۴، ساخت و تعمیر پروانه پمپ حفاری و کندانسور سیستم خنک کننده ماشین آلات، تعمیرات اساسی و راه اندازی جرثقیل ریلی منگان و تعمیراساسی یک دستگاه باسکول و مانند آن در دست اقدام است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads