کد خبر: 237882 - تاریخ: یکشنبه، 7 آوریل 2024 - 09:19

نساجی همچنان در حسرت پیروزی برابر ملوان/ شاگردان تارتار در اوج

دیدار تیم های فوتبال نساجی و ملوان با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم‌های فوتبال نساجی و ملوان روز گذشته در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر و با قضاوت وحید زمانی در ورزشگاه شهید وطنی و از ساعت ۱۹ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

ترکیب نساجی:
لوآن پولی، امیرمهدی جانملکی (۷۸- کارت زرد)، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا آزادی، حسین زامهران، محمود قائدرحمتی (۲۵- کارت زرد)، منصور باقری، صابر حردانی (۸۴- محمدرضا حسینی)، امیرمحمد هوشمند (۲۷- کارت زرد)، احسان حسینی (۴۵- سعید آقایی – ۹۰- کارت زرد) و محمدرضا عباسی

ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، محمد طیبی (۸۶ – کارت زرد)، ابوذر صفرزاده (۲۹ -کارت زد) (۶۱- آرمان اکوان)، محمد عمری (۶۱- مهران احمدی) (۷۰- کارت زرد) حسین صادقی (۷۰- محمدرضا بردبار)، محمدرضا سلیمانی

بازی در نیمه اول متعادل آغاز شد و حتی محمدرضا آزادی مهاجم نساجی در دقیقه ۱۰ موفق به باز کردن دروازه ملوان شد که گل او به دلیل آفساید مورد قبول قرار نگرفت.

در دقایق ۲۵ و ۳۳ به ترتیب صابر حردانی از نساجی و محمد عمری از ملوان در موقعیت‌هایی اقدام به شوت زنی کردند که توپ‌های این دو بازیکن راهی به سمت دروازه نداشت.

نساجی که میزبان این بازی بود و دوست نداشت تا با حضور هواداران خود مقابل ملوان امتیاز از دست دهد نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و محمدرضا عباسی در دقیقه ۶۵ صاحب توپ شد اما ضربه او از دقت لازم برخوردار نبود و توپ به بیرون رفت.

بر خلاف جریان بازی و در دقیقه ۷۶ بازیکنان ملوان از سمت راست حمله را به سمت دروازه نساجی شکل دادند که رضا جعفری با پاسی در عرض و روی غفلت مدافعان نساجی توپ به محمدرضا سلیمانی رسید و او بلافاصله به آن ضربه زد که «لوآن پولی» نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود و حساب کار یک بر صفر به سود ملوان شد.

با کسب این پیروزی ملوان ۳۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده پنجم جدول باقی ماند و تیم نساجی هم با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

کد خبر 6071702
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads