کد خبر: 237033 - تاریخ: دوشنبه، 26 فوریه 2024 - 21:52

 مدیر امور توزیع برق خمام خبر داد ؛

مشکل خاموشی‌ ناشی از بارش برف در خمام حل شد

مدیر توزیع برق خمام از برقدار شدن مناطق دارای خاموشی ناشی از بارش برف و برخی حوادث غیرمترقبه در شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیر امور توزیع برق خمام از برقدار شدن مناطق دارای خاموشی ناشی از بارش برف و برخی حوادث غیرمترقبه در شهرستان خبر داد.

آرش واقف در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی از روز گذشته و به سبب بارش برف دچار مشکل و قطعی برق در روستاهای اشکیک و جیرسرباقرخاله،بیجرودکل،میانکل، للکا و مرزدشت و تیسیه شد،افزود: متاسفانه همزمان با بارش برف یکی از سیم های دکل خط انتقال«مربوط به شرکت برق منطقه ای گیلان» پس از پاره شدن با شدت بر روی شبکه برقرسانی توزیع برق سقوط کرد.

وی با بیان اینکه به علت شدت ضربه و اتصالی موجب پارگی سیم در چند نقطه علی الخصوص عرض جاده کمربندی، همچنین آسیب به یکی از کلیدهای حساس، قطع و وصل(سکسیونر) گردید ، افزود: پرسنل  اداره برق  در محل حادثه حضور یافته و در کمترین زمان ممکن توانستند، وضعیت شبکه برقرسانی را قبل از ساعت ۱۵ به حالت اولیه بازگردانند.

یه گفته  مدیر امور توزیع برق خمام،شهروندان هرگونه خاموشی و حوادث احتمالی را از طریق تلفن ۱۲۱ و نرم افزار برق من اطلاع رسانی کنند.

 
 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads