کد خبر: 233040 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 سپتامبر 2023 - 20:11

رییس پلیس راهور خمام ؛

بازگشایی مدارس و افزایش ۲۵ درصدی ترافیک در معابر شهری خمام

رییس پلیس راهور خمام از افزایش ۲۵ درصدی ترافیک در شهر خمام همزمان بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رییس پلیس راهور خمام از افزایش ۲۵ درصدی ترافیک در شهر خمام همزمان بازگشایی مدارس خبر داد.

سروان علی آمیان با اشاره به اینکه با بازگشایی مدارس، شاهد افزایش حجم ترافیک دربرخی معابر شهری شهرستان هستیم ، افزود: کاسته شدن ترافیک با همکاری خانواده ها میسر خواهد شد.

وی  با بیان اینکه ماموران پلیس با تمام امکانات برای تسهیل در عبورو مروربرای نظم بخشی به معابر شهری حضور یافته تا از بروز گره های ترافیکی در معابر عمومی پیشگیری شود، تصریح کرد: والدینی که قصد همراهی دانش آموزان خود را با وسیله نقلیه شخصی دارند نسبت به قوانین و مقررات رانندگی توجه ویژه داشته و از توقف هایی که باعث مسدود شدن معابر منتهی به مراکز آموزشی می شود خودداری کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  والدین اصرار بر پیاده کردن فرزندنشان در جلوی درب مدارس نداشته باشند، افزود: به منظور جلوگیری از انسداد معبر در محلی مناسب خودروی خود را متوقف کنند.

سروان علی آمیان از اجرای طرح ویژه کنترل ترافیکی مدارس در این شهرستان خبرداد و گفت: این طرح توسط پلیس راهور شهرستان با حضور در معابر پر ترافیک، تقاطع و مقابل مدارس اجرایی شده تا شاهد ترافیک روان در سطح شهر باشیم همچنین خودرو های دارای سرنشین اضافه امکان تردد نداشته و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد

 وی افزود: برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی، موتورسواران حادثه ساز، کنترل سرویس های مدارس، بررسی کارشناسی و انعکاس به مراجع ذیربط در خصوص خط کشی، اصلاح هندسی معابر و احداث سرعتکاه در مقابل مدارس، از اقدامات این طرح است .

انتهای پیام/۲۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads