کد خبر: 22631 - تاریخ: چهارشنبه، 10 آوریل 2013 - 23:22

با حضور سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در طرح سالم سازی ساحل حاجی بکنده خشکبیجار + تصاویر

خوبان خبر: سرهنگ سیمائی در این مراسم اظهار داشت: از همه ی شما بسیجیان که در طول ایام عید، تلاش مضاعف نمودید، صمیمانه تشکر می نمایم.

به گزارش خوبان: مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در طرح سالم سازی ساحل حاجی بکنده خشکبیجار روز دوشنبه (1392/1/19) در حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (عج) با حضور سرهنگ سیمایی فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت، شاددوست بخشدار خشکبیجار و عبدالحسین زاده شهردار خشکبیجار برگزار گردید.
در ابتدای مراسم بعد از تلاوت قرآن، دوستدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) خشکبیجار، گزارشی از عملکرد بسیجیان فعال مستقر در ساحل و چگونگی برقراری امنیت در طرح سالم سازی دریا ارائه نمود.

7 8
در بخش دیگری از مراسم سرهنگ سیمائی، ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: از برادران و خواهران بسیجی که در ایام تعطیلات عید که همه مشغول سفر و تفریح و گردش بودند این عزیزان وقت گذاشتند و یک کار ارزشی کنار ساحل انجام دادند، به نوبه خود وظیفه دانستم تا در جمع صمیمی شما بسیجیان از شما تشکر نمایم. 6
وی در بخش دیگری از سخنانش از زحمات بخشدار و شهردار خشکبجیار به دلیل حمایت هایشان از بسیجیان تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه ی مراسم، عبدالحسین زاده شهردار خشکبیجار، از بسیجیان فعال مستقر در طرح سالم سازی دریا که بطور شبانه روز در برقراری نظم و امنیت از جان مایه گذاشتند تشکر نمود.
وی همچنین ابراز امیدواری نمود که به کمک همین بسیجیان فعال بتوانیم در ایام تابستان حضور گسترده ای در ساحل داشته باشیم.
عبدالحسین زاده همچنین از فرماندهی حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار که در طول شبانه روز برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی دریغ ننمود، قدردانی نمود.
در پایان این مراسم از بسیجیان حاضر با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد.

1 2 3 4

5

 

تهیه گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/31


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. سربازان سیدعلی
     | 2013/04/11 - 00:27
    پاسخ
    +1
    -1

    خداوند پشت و پناه این مردان بی ادعا باشه امیدوارم مسئولین بخش و شهرستان رشت همت خودشونو انجام بدن طرح سالمسازی برای بسیجیان بخش قرار بگیره به این دلیل که بسیج متشکل از مردم هست نوع برخورد و ایجاد امنیت با برادران ناجا فرق داره به همین دلیل موفقیت آمیز بود تا حدی که تو طرح نوروز حتی 1دستگیری نداشتند و مردم هم از برخورد سپاه استقبال کردند در ضمن بسیجی بیکار زیاد داریم یه منبع درآمد هم میتونه باشه به کمک خرج این عزیزان امیدوارم حمایت شه

  2. محمد علیدخت
     | 2013/04/11 - 21:43
    پاسخ
    +1
    -2

    با سلام خسته نباشید میگم به تمامی بسیجیان مستقر در ساحل . تشکر ویژه هم دارم خدمت فرماندهی سپاه ناحیه مقداد رشت که همیشه یار یاور بسیجیان در تمام عرصه فرهنگی و اجتماعی و… هستند در ضمن موفقیت این کار دسته جمعی رو به تمامی دوستان تبریک میگم،التماس دعا

    • جعفر یعقو بی منظر ی
       | 2013/05/4 - 10:16
      پاسخ
      +1
      -3

      من یک بسجی فعال هستم و جونم را برای ر هبر انقلاب اسلامی میدم ولی از بسیج ضربه بدی خوردم یکی نیست از من حما یت کنه از شما یک خواهش دارم حمایت کنید

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads