کد خبر: 218585 - تاریخ: یکشنبه، 9 ژانویه 2022 - 16:34

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان ؛

پروژه احداث سیستم تصفیه فاضلاب با مشارکت مرکز تحقیقات زیست محیطی پکن در روستای جیرسر باقرخاله اجرا خواهد شد

با توجه به تفاهم نامه همکاری زیست محیطی بین دانشگاه گیلان و مرکز تحقیقات زیست محیطی پکن و دعوت از شرکت آب و فاضلاب استان جهت معرفی پروژه های زیست محیطی و همکاری برای اجرای پروژه های دفع بهداشتی فاضلاب، جلسه ویدئوکنفرانسی در این خصوص با حضور کارشناسان و نمایندگان شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان گفت: با توجه به تفاهم نامه همکاری زیست محیطی بین دانشگاه گیلان و مرکز تحقیقات زیست محیطی پکن و دعوت از شرکت آب و فاضلاب استان جهت معرفی پروژه‌های زیست محیطی و همکاری برای اجرای پروژه‌های دفع بهداشتی فاضلاب، جلسه ویدئوکنفرانسی در این خصوص با حضور کارشناسان و نمایندگان شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه گیلان برگزار شد.

علیرضا غیاثی افزود: در این جلسه پروژه «احداث سیستم تصفیه فاضلاب بصورت on-site در مقیاس خانگی برای مناطق روستایی» و «مدیریت دفع لجن در تصفیه خانه فاضلاب شهری» توسط شرکت آب و فاضلاب گیلان معرفی شد.

 

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان در خصوص پروژه مدیریت دفع لجن در تصفیه خانه فاضلاب شهری نیز اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدیریت دفع لجن در استان گیلان، پروژه دفع لجن به روش «اینوسل کمپوست» از سوی مرکز تحقیقات زیست محیطی پکن ارائه شد.

غیاثی افزود: اجرای این پروژه بصورت پایلوت برای تصفیه خانه غرب انزلی از سوی شرکت آب و فاضلاب استان درخواست شد که طرف چینی با توجه به بالا بودن هزینه اجرایی کار، پس از بررسی‌های لازم نتایج را به این شرکت اعلام خواهد کرد.

 

انتهای پیام/۶۶

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads