کد خبر: 215511 - تاریخ: یکشنبه، 19 سپتامبر 2021 - 09:51

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان تأکید کرد:

لزوم تکمیل مخازن سوخت نیروگاه‌ها برای تولید برق پایدار در زمستان

داراب‌زاده با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها در پاییز و زمستان امسال، گفت: مخازن سوخت دوم نیروگاه‌ها که گازوئیل است در حال تکمیل شدن است، اگرچه روند ذخیره‌سازی سوخت نیروگاه‌ها با پایان یافتن فصل گرم سال با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش خوبان، بهمن داراب‌زاده، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به لزوم تکمیل ذخیره مخازن سوخت نیروگاه‌ها برای تولید برق پایدار در زمستان، گفت: سوخت اول نیروگاه‌ها برای تولید انرژی برق، گاز است که با توجه به افزایش مصرف گاز خانگی در زمستان و ضرورت تامین سوخت گاز برای مصارف خانگی در ماه‌های سرد، طبیعی است که تامین گاز نیروگاه‌ها در فصل زمستان با محدودیت مواجه شود که برای جبران این کمبود و تداوم تولید برق پایدار در فصل زمستان، باید سوخت دوم نیروگاه‌ها که گازوئیل است، جایگزین سوخت گاز شود.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها در پاییز و زمستان امسال، گفت: مخازن سوخت دوم نیروگاه‌ها که گازوئیل است در حال تکمیل شدن است، اگرچه روند ذخیره‌سازی سوخت نیروگاه‌ها با پایان یافتن فصل گرم سال با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

 

داراب زاده گفت: علاوه بر پیگیری‌های مستمر برای تامین سوخت گازوئیل، پیگیری جدی برای اجرای پروژه مهم و حیاتی اتصال نیروگاه لوشان به خط لوله سراسری نفت گاز در دست اقدام است تا بتوانیم این پروژه اساسی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: همچنین هماهنگی با مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان در خصوص حدود۳۰ میلیون لیتر مازوت موجود در یکی از مخازن اصلی ذخیره سوخت نیروگاه لوشان، از دیگر پروژه‌های مهم می‌باشد که بطور جد در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads