کد خبر: 211775 - تاریخ: دوشنبه، 3 می 2021 - 13:50

فرمانده نیروی انتظامی خمام خبر داد :

ضارب اصلی جوان ۳۵ ساله شناسایی و دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی خمام از دستگیری یک نفر دیگر در ارتباط با پرونده قتل در روستای جفرود بالا خبر داد.

به گزارش خوبان،  فرمانده نیروی انتظامی خمام از دستگیری یک نفر دیگر در ارتباط با پرونده قتل در روستای جفرود بالا خبر داد.
سرگرد مهدی محمدی ظهر امروز  با اشاره به دستگیری ۶ نفر در ارتباط با قتل یک جوان ۳۵ساله توسط سلاح سرد در جریان یک‌فقره درگیری در روزهای اخیر،عنوان کرد: با توجه به بازجویی‌های به‌عمل آمده و اعترافات متهمین، یک‌نفر دیگر «۳۴ ساله، به‌عنوان ضارب اصلی» شب گذشته توسط پلیس آگاهی خمام و پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
این‌مسوول با بیان اینکه برای ۲ نفر از متهمین به‌عنوان ضاربین اصلی و ۵ نفر دیگر به‌عنوان مشارکت در جرم پرونده تشکیل گردیده، تصریح کرد : متهمین به مرجع قضایی تحویل داده شده‌اند.
به گفته‌ی وی، امروزه شاهد پرونده‌های جنایی مختلفی هستیم که افراد به‌خاطر یک‌لحظه خشم، ناراحتی و ناتوانی در کنترل شرایط مرتکب قتل شده و خانواده‌ای را عزادار کرده‌اند؛ لذا غلبه‌بر خشم و عصبانیت بی‌تردید یکی‌از مسائلی‌است که همگان باید درباره‌اش آموزش‌های لازم را فرا بگیرند، زیرا یک لحظه اشتباه می‌تواند باعث یک عمر پشیمانی شود.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads