کد خبر: 210501 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 مارس 2021 - 10:21

ثبت نام ۶۰ داوطلب انتخابات شوراها در گیلان/ ۹۰ درصد ثبت نام ها آقایان هستند

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به ثبت نام بیش از ۶۰ نفر در روز نخست ثبت نام انتخابات شوراها، گفت: ۹۰ درصد ثبت نام ها مربوط به آقایان است.

 به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: داوطلبان عضویت در شورای شهر تا هفت روز آینده می‌توانند از طریق اپلیکشین موبایلی، رایانه، دفاتر پیشخوان به صورت غیر حضوری و یا حضوری در محل فرمانداری‌ها ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه تا ساعت ۱۸ امروز بیش از ۶۰ نفر از داوطلبان ثبت نام خود را انجام داده‌اند، افزود: ۲۷ نفر از داوطلبان به صورت غیر حضوری و ۳۳ نفر به صورت حضوری در فرمانداری‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: از تعداد کل ثبت نام‌های روز نخست ۱۰ درصد را بانوان و ۹۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

قاسم نژاد از داوطلبان خواست روش ثبت نام الکترونیکی را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: این روش از ایجاد تجمع در فرمانداری‌ها جلوگیری کرده و در راستای اجرای دستور العمل های بهداشتی است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: افرادی که ثبت نام غیر حضوری را انتخاب می‌کنند باید از فرمانداری شهرستان خود پیامک با محتوای تأیید ثبت نام دریافت کنند.

وی از افرادی که دغدغه توسعه مدیریت شهری را دارند درخواست کرد در این هفت روز جهت حضور در انتخابات شورای شهر ثبت نام به عمل آورند.

کد خبر 5167002
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads