کد خبر: 209711 - تاریخ: یکشنبه، 14 فوریه 2021 - 16:42

باهدف تسهیل امور خدمت‌رسانی اشتغال به مددجویان کمیته امداد:

مرکز نیکوکاری کارآفرینی در شهر خمام افتتاح شد

اولین مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی این نهاد باهدف تسهیل امور خدمت‌رسانی به مددجویان در شهر خمام راه‌اندازی شد.

به گزارش خوبان خبر ؛  اولین مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی این نهاد باهدف تسهیل امور خدمت‌رسانی اشتغال به مددجویان در شهر خمام راه‌اندازی شد.

محمد علی دشتی  روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی در شهر خمام در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار، استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین جذب کمک‌های خیرین برای سرمایه گذاری از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام تصریح کرد: اقشار آسیب پذیر دارای شرایط در این کانون شناسایی و از طریق حوزه مددکاری و حمایت به حوزه اشتغال معرفی می‌شوند تا در راستای اشتغال و توانمندسازی آنها اقدام شود.

وی اظهار داشت: در مرکز نیکوکاری کارآفرینی آموزش‌ها و مشاوره حقوقی و فنی کسب‌ و کار، کمک به بازاریابی و فروش محصولات توسط خیرین کارآفرین ارایه می‌شود.

دشتی ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از وظایف کمیته امداد است و این مرکز پل ارتباطی بین کمیته امداد و خیرین کارآفرین خواهد بود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads