کد خبر: 207425 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 دسامبر 2020 - 14:43

معاونت عملیات واحد آتش‌نشانی خمام:

یک منزل مسکونی روستای روستای اسلام محله چاپارخانه دچار حریق شد

معاونت عملیات واحد آتش‌نشانی خمام صبح امروزبا اشاره به حادثه آتش سوزی ساختمان در روستای اسلام محله چاپارخانه ، اظهار کرد: این حادثه ساعت۱:۴۰ بامداد سه شنبه به آتش نشانان اطلاع داده شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ معاونت عملیات واحد آتش‌نشانی خمام صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به حادثه آتش سوزی ساختمان در روستای اسلام محله چاپارخانه ،  اظهار کرد: این حادثه ساعت۱:۴۰ بامداد سه شنبه به آتش نشانان اطلاع داده شد.

اسماعیل علی نیا  با بیان اینکه به محض دریافت گزارش آتش نشانان بهمراه ۲ دستگاه خودروی اطفا، آبرسان محل اعزام شدند، گفت: آتش نشان با حضور در محل متوجه دود گرفتگی شدید  در این ساختمان  شده و اقدامات اولیه لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه با دلیل وسعت آتش سوزی،آتشنشانان منطقه‌ آزاد انزلی محل حادثه نیز حضور داشتند، افزود : این حادثه در ساعت ۳ بامداد به خاتمه یافت.

اسماعیل علی‌نیا با بیان اینکه میزان خسارت احتمالی ۳۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی می‌گردد،خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

به گفته وی، تحقیقات برای بررسی علل بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/۵۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads