کد خبر: 206997 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 نوامبر 2020 - 09:24

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

کاهش ۶۰ درصدی موارد بستری کرونایی در صورت رعایت کامل محدودیت ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: انتظار داریم در پایان دو هفته محدودیت در صورت رعایت شهروندان شاهد کاهش ۶۰ درصدی موارد بستری کرونایی در گیلان باشیم.

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده  با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: هنوز اظهار نظر درباره تأثیر محدودیت‌های دو هفته زود بوده و باید از هفته آینده تأثیرات این تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۹۲ بیمار کرونایی در استان گیلان شناسایی و در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بستری شدند، افزود: در مجموع ۴۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه بد حالی و شرایط بد ۹۰ بیمار و بستری در بخش‌های ویژه، گفت: در صورت کاهش دورهمی های خانوادگی و رعایت دستور و دقیق دستور العمل ها در روزهای آینده شاهد کاهش موارد ابتلاء به کرونا خواهیم.

وی ادامه داد: در صورت مشارکت و همکاری خوب مردم انتظار داریم در پایان دو هفته محدودیت و قرنطینه بیماری کرونا حداقل ۵۰ درصد در موارد سرپایی و ۶۰ درصد در بیماران بستری کاهش داشته باشیم.

حیدرزاده در ادامه تأکید کرد: شهروندان دستور العمل های بهداشتی را رعایت و در صورت حضور در خارج از منزل از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.

کد خبر ۵۰۸۰۹۷۴

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads