کد خبر: 20288 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 مارس 2013 - 09:29

“دومین” واحد دانشگاهی کشور ویژه دختران در گیلان افتتاح شد

خوبان خبر: روبان افتتاحیه دومین دانشگاه پردیس کشور با هدف حمایت از زنان ایرانی دیروز در دانشگاه آزاد اسلامی (واحدخیابان چمران رشت) باحضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بریده شد.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، ”دومین” پردیس دانشگاهی کشور ویژه دختران که “اولین” دانشگاه آزاد واحد خواهران در گیلان (واحدخیابان چمران رشت) می باشد روز گذشته با حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور (حمید عباسی)، نماینده مردم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی (کوچکی نژاد) و برخی دیگر از مسئولین استان گیلان افتتاح شد.

حمید عباسی معاون عمرانی دانشگاه آزاد کشور در این مراسم اظهار داشت: ما بر خلاف نگاه دشمنان، اصرار بر تشکیل جامعه اسلامی داریم زیرا تنها در این فضا است که یک مسلمان آرامش می یابد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان مسلمان نیازمند”آزادی اندیشه “ هستیم و این اندیشه را باید در مکانهای فرهنگی و دانشگاهی پیدا کرد و پرورش داد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ابراز نمود: “عقل و شرع” از این کار بزرگ حمایت می کنند پس جای هیچ تردیدی در وجود این نوع دانشگاه وجود نخواهدداشت.

وی در ادامه گفت: من کارشما را تحسین خواهم کرد به دلیل شهامت شما برای تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی مخصوص”خواهران” اگر در این مسیر مخالف هایی داشتید بدانید در کارهای بزرگ همیشه حاشیه وجود خواهد داشت و امیدواریم این واحد نمونه ای برای تمام استانهای دیگر باشد.

کوچکی نژاد همچنین از “طرح دانشگاه دولتی واحد خواهران” که در مجلس در حال بررسی می باشد خبرداد.

لازم به ذکر است که برای اولین بار دانشگاه آزاد کشور واحد خواهران در اصفهان افتتاح شده بود.

 

1

2

 

 

 

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads