کد خبر: 196411 - تاریخ: جمعه، 27 دسامبر 2019 - 16:38

در هفته پازدهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور رقم خورد ؛

بانوان ملوان با گل بازیکن خشکبیجاری به استقبال تعطیلات رفت/ سارا قمی مانع شکست تیم هیات فوتبال البرز نشد

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل آذرخش شیراز به برتری دو بر یک دست‌یافت.

به گزارش خوبان خبر؛ ملوانان پس از پیروزی مقابل هیئت فوتبال البرز با روحیه‌ای بالا پا به هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر گذاشتند، اعضای این تیم پیش از آغاز هفته یازدهم با مساعدت اسپانسر باشگاه موفق شدند ۱۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کنند.

شاگردان غلامی پیش از آغاز هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در مکان هشتم جدول ایستاده و می‌توانند در صورت پیروزی مقابل آذرخش و توقف هیئت فوتبال البرز، یک پله در جدول صعود کنند و با رتبه هفتمی نیم‌فصل را به پایان برسانند.

در سوی مقابل آذرخشی‌ها با شش امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارند و نبرد شانه‌به‌شانه‌ای با سه تیم همیاری ارومیه، آویسا خوزستان و سینا بوشهر برای بقا در لیگ برتر دارند.

دیدار دو تیم در حضور بیش از دو هزار تن از هواداران ملوانی آغاز شد و قوهای سپید در هر نیمه موفق شدند یک گل به ثمر برسانند؛ هاجر شاه ملک پور بازیکن خشکبیجاری ملوان و هانیه رحیمی گل‌های تیم ملوان را به ثمر رسانده و فاطمه صفا یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ داد؛ دیداری که در نهایت با برتری دو بر یک به سود ملوان خاتمه یافت.

 ، تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر نخستین برد خود را در لیگ برتر بانوان کشور مقابل هیات فوتبال البرز کسب کرد تا نوار ناکامی های این تیم پاره شود.
 
این تیم از در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هیات البرز رفت که در بازی پر برخورد موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ حریف کرجی خود را شکست دهد تا اولین برد خود را پس از ۱۰هفته شکست متوالی جشن بگیرد.
در این دیدار  سارا قمی تک گل تیم هیات فوتبال البرز را یه قرمر رساند .

به گزارش خوبان خبر؛  تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با کسب چهار پیروزی و پنج تساوی و قبول دو شکست (ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهرداری بم حضور پیدا نکرد) با کسب ۱۴ امتیاز در مکان هفتم این رقابت‌ها ایستاد همچنین تیم هیات فوتبال البرز با کسب ۱۳ امتیاز و  در جایگاه هشتم  رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads