کد خبر: 196084 - تاریخ: شنبه، 21 دسامبر 2019 - 08:54

با حضور ۱۱۰ کاراته کای ؛

تیم کاراته مردان خمام نائب قهرمان منطقه یک گیلان شد

رقابت های کاراته قهرمانی منطقه یک گیلان جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خوبان خبر ؛ رقابت های کاراته قهرمانی منطقه یک گیلان جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.

در این دوره از رقابت های یکروزه با عنوان گرامیداشت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس ،  ۱۱۰ کاراته کای از رشت و بخش های تابعه این شهرستان در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید در سالن آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند که در بخش انفرادی تم خمام صاحب ۱ مدال طلا ، ۱ نقره و ۱ برنز شد.

در این دوره از رقابتها امیر حسین شعله ریز مدال طلا  را کسب کرد همچنین ماهان نوروزی به مدال نقره  و علیرضا حسینیان به مدال برنز دست یافت.

 در پایان رقابت های تیمی ، تیم کاراته مرکزی رشت عنوان قهرمانی مسابقات منطقه یک گیلان را به خود اختصاص داد ، تیم کاراته بخش خمام در مکان دوم قرار گرفت و تیم کاراته کوچصفهان رشت نیز رتبه سوم را تصاحب کرد.

رئیس هیات کاراته شهرستان رشت در پایان این رقابت ها در  اظهار داشت: رقابت های کاراته قهرمانی استان گیلان در هفت منطقه برگزار می شود که در نهایت کاراته کاران برتر این مناطق انتخاب و به مرحله نهایی مسابقات کاراته گیلان راه می یابند.

سعید عزیزی بیان کرد: پس از معرفی برترین کاراته کاران هفت منطقه، رقابت های منتخب استان گیلان نیز با حضور این کاراته کاران انجام تا تیم منتخب کاراته استان گیلان برای حضور در رقابت های مختلف کشوری مشخص شود.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads