کد خبر: 188918 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 جولای 2019 - 08:59

پاکاری در دیدار با خانواده های شهدای بخش خشکبیجار :

حیات دنیوی و اخروی والدین شهدا با حیات طیبه شهدا پیوند خورده است

عبدالله پاکاری در دیدار با جمعی از پدران معظم شهدا در بخش خشکبیجار شهر رشت،اظهار کرد:پدران و مادران شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند،زیرا با تربیت قرآنی فرزندان،الگوی بی نظیر برای نسل ها در تاریخ ایران اسلامی شدند.

به گزارش خوبان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دیدار با خانواده های شهدای بخش خشکبیجار با بیان اینکه رشادت های شهدا در حافظه تاریخی ایران اسلامی زنده و جاودان است،تصریح کرد:مردم شهیدپرور همواره به وجود شهدا و خانواده های معظم آنان افتخار می کنند و رهرو راهشان در دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب خواهند بود.

پاکاری افزود: اگر امروز ما هراسی از قدرت‌های جهانی نداریم و محکم در برابر آنها می‌ایستیم و روی آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم به خاطر قدرتی است که به واسطه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت نصیب ما شده است.

وی خاطرنشان کرد:شهدا و ایثارگران با درس گرفتن از مکتب عاشورای حسینی، آگاهانه در راه پاسداری از کیان ایران اسلامی و ارزش های اسلام ناب محمدی از همه هستی خود گذشتند و مسیر شهادت را انتخاب کردند لذا این فرهنگ را باید به نسل های آینده منتقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان  با بیان اینکه حیات دنیوی و اخروی والدین شهدا با حیات طیبه فرزندان شهیدشان پیوند خورده است،گفت:تربیت فرزندانی مومن و مجاهد که در عرصه دفاع از مکتب علوی و فاطمی عاشقانه از جان خود گذشتند نزد خداوند اجر دارد و وظیفه ماست که تکریم از خانواده های شهیدان به ویژه پدران و مادران شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم.
 

 

“انتهای پیام”


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads