کد خبر: 188227 - تاریخ: دوشنبه، 17 ژوئن 2019 - 18:17

فرماندار رشت:

دستگاه ها از تسهیلات دولتی برای احیای واحدهای تولیدی استفاده کنند

فرماندار رشت با اشاره به اینکه باید در راستای رونق تولید کارگروه اشتغال این شهرستان فعال شود، گفت: دستگاه ها از تسهیلات دولتی برای احیای واحدهای تولیدی استفاده کنند.

به گزارش خوبان، میرشمس مومنی زاده بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری رشت برگزار شد با بیان اینکه نخستین رسالت مدیران تأمین نظم و امنیت است، گفت: ایجاد امنیت و نظم در سایه تعامل اعضای شورای تامین به خوبی در سطح شهرستان رشت مشاهده می شود.

مومنی زاده در ادامه به آغاز فصل تعطیلات مدارس و شروع پیک دوم مسافرت ها اشاره کرد و افزود: دستگاه ها خدماتی و رفاهی و انتظامی باید تمهیدات لازم در حوزه انتظامی و ترافیک را اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه باید در راستای تحقق شعار امسال کارگروه اشتغال شهرستان رشت فعال تر باشد، گفت: باید از ظرفیت‌های تسهیلاتی در نظر گرفته شده از سوی دولت حداکثر بهره برداری و استفاده انجام شود و واحدهای نیمه تعطیل فعال‌تر و واحدهای تعطیل را فعال کنیم.

فرمانداری رشت همچنین با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال کشاورزان سال زراعی خوبی داشتند، بیان کرد: این شرایط فرصت خوبی برای آب منطقه ای و جهاد کشاورزی است که در راستای احیای آب بندان ها و ساماندهی رودخانه ها گام بردارند.

وی به شروع فصل استفاده از دریا از سوی مسافران و گردشگران اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه رشت نیز یک شهر ساحلی است همه اعضای ستاد ساماندهی سواحل باید خدمات خود را به مسافران ارائه کرده و امنیت لازم را در این مناطق ایجاد کنند.

مومنی زاده با اشاره به در پیش بودن هفته جهاد کشاورزی و اقدامات خوب این سازمان در برگزاری جشنواره های مختلف، اظهار کرد: در حوزه محیط زیست نیز باید از این سرمایه ارزشمند ملی استفاده شود و با تعامل مانعی برای رشد سازنده شهرستان ایجاد نشود.

کد خبر 4643446

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads