کد خبر: 181917 - تاریخ: دوشنبه، 28 ژانویه 2019 - 18:26

با صدای هنرمند خمامی؛

نماهنگ «وطنم» در نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر مورد تجلیل قرار گرفت

نماهنگ  «وطنم» محصول مرکز موسیقی حوزه هنری در نخستین جشنواره ملی «نماهنگ فجر» که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، برگزیده و تقدیر شد.

به گزارش خوبان خبر؛ نماهنگ  «وطنم» محصول مرکز موسیقی حوزه هنری در نخستین جشنواره ملی «نماهنگ فجر» که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، برگزیده و تقدیر شد

نماهنگ «وطنم» محصولی از مرکز موسیقی حوزه هنری با صدای «پیمان دارنهال» خواننده خمامی و آهنگ‌سازی «سید حامد هادی‌فر» در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

شعر نماهنگ «وطنم» را رحمت حقی‌پور سروده است. حقی‌پور که به «سیاوش» معروف و آن را با این نام نیز می‌شناسند، پیش از این با حوزه هنری همکاری داشته و کتاب شعری از وی با عنوان « یک تکه از آسمان» توسط انتشارت سوره مهر چاپ و منتشر شده است.

نماهنگ «وطنم»  با تدوین «امیر نجفی امامی» در مرکز موسیقی حوزه هنری ساخته شده است. از دیگر عوامل این نماهنگ می‌توان به «مهیار نیازی» ملودی کلام، تنظیم و میکس و مستر «حامد هادی‌فر»، گیتار «حسین بخشی»، ویلون و ارکستر زهی«مهدی مرتضی‌پور»، سه‌تار «ارژنگ شیرگیر» و همخوان «سارا توفیقی» اشاره کرد.

این جشنواره که به همت دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، ترکیبی از موسیقی و تصویر (موزیک ویدئو) را در خود جای داده بود. آثار فراوانی از مراکز مختلف استان‌های سازمان صداوسیما، موسسات موسیقی، مرکز موسیقی حوزه هنری و … به دبیرخانه جشنواره رسید و داوری شد.

گفتنی است، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ دینی و گسترش سبک زندگی ایرانی با استفاده از قاب نماهنگ، گسترش و توسعه آموزه‌های معنایی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در گستره جهان، شناخت هنرمندان متعهد با هدف دستیابی به وحدت فرهنگی در مقابله با آموزه‌های زندگی مادی، ترویج فرهنگ مقاومت و شناخت مفهوم استعمار مدرن جهان، شناخت استعداد‌های جوان و طبایع اخلاقی در عرصه هنر کشور، ارتقای کیفی سطح تولیدات در قالب نماهنگ توسط مرکز موسیقی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.

انتهای پیام/۳۲۳۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads