کد خبر: 180103 - تاریخ: شنبه، 15 دسامبر 2018 - 09:26

۳ تساوی و ۱ برد برای شطرنج بازان خمام و لشت نشاء در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان

مسابقات شطرنج قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان جمعه شب با انجام دور پنجم در رشت پیگیری شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسابقات شطرنج قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان جمعه شب با انجام دور پنجم در رشت پیگیری شد.

 در رقابت های این هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت، تیم های باشگاه شطرنج نوین رشت ، لوازم خانگی پارس خزر، فروشگاه بزرگ رایی خمام ، شرکت توزیع برق گیلان ، بازرگانی خوشگو بندرانزلی و بانک سپه گیلان حریفان خود را شکست دادند.
بر این اساس و در جریان هفته پنجم این رقابت ها، تیم باشگاه شطرنج نوین رشت با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم هیات شطرنج تالش را شکست داد و تیم شطرنج لوازم خانگی پارس خزر با نتجه سه بر یک هیات شطرنج لنگرود را مغلوب کرد.
همچنین تیم شطرنج رایی خمام با نتیجه سه بر یک برابر هیات شطرنج سیاهکل به برتری رسید ، تیم شطرنج توزیع برق گیلان با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم از سد تیم شطرنج اتحاد رشت گذشت و بازی تیم های کانون وکلای دادگستری گیلان با سازمان نظام مهندسی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.
در سایر بازی های برگزار شده این هفته نیز، تیم شطرنج بازرگانی خوشگو بندرانزلی با نتیجه چهار بر صفر باشگاه شطرنج پیشگام قلعه(ب) را مغلوب کرد، تیم شطرنج بانک سپه گیلان با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم برابر دبیرستان خوارزمی بندرانزلی به برتری رسید و دیدار تیم های باشگاه شطرنج پیشگام قلعه (الف) با باشگاه شطرنج کیش با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

دراین دسته تیم باشگاه شطرنج نوین با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم های لوازم خانگی پارس خزر و فروشگاه رائی خمام به ترتیب با ۸ و ۷ امتیاز درمکان های دوم وسوم قراردارند. در هفته ششم این رقابت ها تیم رایی در یک بازی حساس به مصاف تیم باشگاه شطرنج نوین خواهد رفت.

همچنین در هفته ششم لیگ برتر و دربازی های انجام شده ۴ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید، تیم های لشت نشا، باشگاه شطرنج نوین، شهرداری خمام و شورای شهرخمام به ترتیب مقابل سلاطین فومن,منطقه آزادانزلی,باشگاه شطرنج پیشگام و باشگاه شطرنج نخبگان به تساوی ۲-۲ دست یافتند و تیم های بانک ملی و تالار آریای لوشان هم بانتیجه مشابه ۳٫۵ بر ۰٫۵ به ترتیب مقابل باشگاه استاد بزرگ همایون توفیقی و باشگاه پیشگام قلعه به برتری دست یافتند.

بدین ترتیب تا پایان هفته ششم تیم بانک ملی با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم های شهرداری خمام و باشگاه شطرنج پیشگام به ترتیب با ۱۱ و ۸ امتیاز دوم و سوم هستند.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads