کد خبر: 180093 - تاریخ: جمعه، 14 دسامبر 2018 - 23:41

سارا قمی ؛

شکست مقابل سپاهان انگیزه‌مان را مضاعف کرد/تیم‌های لیگ برتری منتظر ملوانی پرقدرت و مصمم‌تر باشند

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با اشاره به شکست مقابل سپاهان اصفهان گفت: شکست مقابل سپاهان اصفهان انگیزه مضاعفی به بازیکنان داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سارا قمی با اشاره به شکست مقابل سپاهان اصفهان گفت :  دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و ملوان هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشت.

وی با اذعان به بدشانسی ملوان مقابل سپاهان افزود: موقعیت‌های پرشماری در دیدار مقابل سپاهان از دست دادیم، دو بار دیرک دروازه تیم مهمان را به لرزه درآوردیم و یک موقعیت تک‌به‌تک را هدر دادیم، می‌توانستیم مقابل سپاهان به پیروزی دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه سپاهان تنها دو موقعیت در طول ۹۰ دقیقه خلق کرد بیان کرد: صدرنشین لیگ یکی از این دو موقعیت را به پنالتی تبدیل کرد و توانست تک‌گل مسابقه را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

قمی با اذعان به اینکه لیگ تازه آغازشده خاطرنشان کرد: ۱۶ مسابقه دیگر در پیش داریم و شکست مقابل سپاهان انگیزه‌مان را برای ادامه لیگ دوچندان کرد، از این شکست درس می‌گیریم و در دیدارهای آتی با استفاده از موقعیت‌هایمان برای پیروزی می‌جنگیم.

وی با بیان اینکه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان چهره و شاخص جذب ملوان نشدند بیان کرد: تیمی یکدست و همدل را تشکیل داده‌ایم، بازیکنان در یک سطح هستند و بدون ملی‌پوش به جنگ رقبا می‌رویم، تیم‌های لیگ برتری منتظر ملوانی پرقدرت و مصمم‌تر باشند.

 

به گزارش خوبان خبر،هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ صبح امروز( جمعه) برگزار شد و در یکی از بازی های مهم ملوان بندرانزلی میزبان سپاهان اصفهان بود.
در این بازی شاگردان شهبازی در سپاهان موفق شدند با یک گل ملوان را شکست بدهند. تک گل سپاهان را الهام فرهمند به ثمر رساند.

انتهای پیام

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads