کد خبر: 164831 - تاریخ: یکشنبه، 8 آوریل 2018 - 00:39

از دوشنبه ۲۰ فروردین روی آنتن شبکه یک می رود:

نقش آفرینی بانوی خمامی در سریال «راه و بیراه»

بانوی هنرمند خمامی در سریال «راه و بیراه» که از دوشنبه شب از طریق شبکه یک به روی آنتن رفت به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش خوبان؛ مجموعه جدید تلویزیونی «راه و بیراه» به کارگردانی داود بیدل از دوشنبه ۲۰ فروردین روی آنتن شبکه یک می رود.

این سریال در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید شده است و از دوشنبه هرشب به غیر از پنج شنبه ها پخش می شود. راه و بیراه داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده اند. مهدی از شخصیت های اصلی سریال که چند سال قبل، برادرش را به علت بیماری از دست داده است، همه زندگی اش را وقف بچه های مناطق مختلف کشور می کند. این سریال اپیزودیک است ولی به لحاظ مضمونی موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند. راه و بیراه سریالی اجتماعی و قصه ای درام داشته که بیشتر به موضوع کارآفرینی اشاره دارد.

سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی،از بازیگران این سریال هستند.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلام رضا نیکخواه، اسماعیل خلج، مالک حدپور سراج، حسین توشه، فرهاد بشارتی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، وحید شیخ زاده، محمدرضا اکبری، امیر زمستانی، مهشید جوادی وآذین فولادوند و فهمه مومنی «بازیگر خمامی» اشاره کرد.

گفتنی است ، سریال راه و بیراه کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که از ۲۰ فروردین هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/222


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads