کد خبر: 142654 - تاریخ: شنبه، 1 جولای 2017 - 09:17

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی:

منطقه آزاد انزلی محدود به شهر و یا منطقه خاصی نیست | نگاه مصادره‌ای نادرست است

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید نسبت به منطقه آزاد انزلی نگاهی مصادره‌ای داشت گفت: دیدگاه دولت و ما نسبت به تمام مناطق آزاد در سراسر کشور نگاهی ملی است و منطقه آزاد انزلی نیز محدود به شهر و یا منطقه خاصی نیست.

به گزارش خوبان، محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی منطقه‌ای ملی است اظهار داشت: دیدگاه دولت و ما نسبت به تمام مناطق آزاد در سراسر کشور نگاهی ملی است و منطقه آزاد انزلی نیز محدود به شهر و یا منطقه خاصی نیست.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به منطقه آزاد انزلی نگاهی مصادره‌ای داشت گفت: بر اساس سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی و طبق تعریفات موجود، منطقه آزاد مربوط به اقتصاد کل کشور است و در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، واردات و صادرات، اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی کشور نقش به‌سزایی دارد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تعریفی که از فضای جغرافیایی منطقه آزاد تا ۵۰ کیلومتر وجود دارد، شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در این محدوده قرار نگرفته است و در تلاشیم که بندرکیاشهر را تحت پوشش منطقه آزاد انزلی قرار دهیم.

قربانی با بیان اینکه نگاه به ورزش استان باید نگاهی تیمی باشد درباره کمک مالی منطقه آزاد انزلی به تیم‌های ورزشی اظهار داشت: نگاه نمایندگان استان گیلان به فوتبال باید نگاه ملی باشد زیرا تیم‌های ملوان و سپیدرود سرمایه و افتخاری برای استان گیلان هستند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توزیع عادلانه ثروت در منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: عدم نگاه محدود و منطقه‌ای نسبت به منطقه آزاد انزلی باعث ارتقاء، پیشرفت و توسعه و برند شدن استان گیلان در تمام زمینه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads