کد خبر: 140534 - تاریخ: چهارشنبه، 7 ژوئن 2017 - 08:55

رئیس کمیته امداد خمام با حضور در تحریریه خوبان خبر

کمیته امداد امام خمام حدود 400 نفر یتیم دارد/ فقر زدایی از برنامه های کمیته امداد در این بخش است

وی با بیان اینکه ظرفیت شهر خمام از بعضی از شهرستان ها از لحاظ جمعیتی ،مادی،معنوی بیشتر است، افزود : کمیته امداد امام خمام حدود ۴۰۰ نفر یتیم دارد و بخش های درمانی ،خود کفایی و نگاه جدید ما عملا سمت و سوی توانمند سازی دارد.

علی جمشیدی رئیس کمیته امام خمام با حضور در تحریریه خوبان خبر از تلاش های این سایت خبری در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

وی در آغاز گفتگوی خود اظهار کرد: این رسانه همواره نشان داده شفاف و در پی بیان مشکلات مردم و انتقادهای سازنده می باشد. 

علی جمشیدی رئیس کمیته امام خمام در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام در بخش خمام به طبع سیاست ها و دستور العمل هایی که دفتر مرکزی ابلاغ کرده در آن راستا اقداماتی ارزنده انجام داده و گفت: دفتر کمیته امام در خمام هم به عنوان یک مرکز مستقل همان خدمات را ارائه می کند و دیگر نیازی نیست که مدد جویان به جاهای دیگر بروند.

کمیته امداد امام خمام حدود 400 نفر یتیم دارد
وی با بیان اینکه ظرفیت شهر خمام از بعضی از شهرستان ها از لحاظ جمعیتی ،مادی،معنوی بیشتر است، افزود : کمیته امداد امام خمام حدود 400 نفر یتیم دارد و بخش های درمانی ،خود کفایی و نگاه جدید ما عملا سمت و سوی توانمند سازی دارد.

علی جمشیدی افزود: از باب اقتصادی،فرهنگی و سایر توانمندی ها ان شالله بتوانیم به روزی برسیم که کمیته امداد هیچ مراجعه کننده ای نداشته باشد.
وی با بیان اینکه هزینه های کمیته امداد از طریق کمک های خیرین و از طریق بیت رهبری تامین می شود، اظهار داشت: کمیته امداد برنامه های متعددی دارد و در طول سال حدود 50 برنامه بازدید میدانی مسئولین،اکرام ایتام، بخش سبد کالا و….اتفاق می افتد و امسال با جدیت در بحث ایتام که 400 تا است پی گیری می کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به ضریب محرومیت در این منطقه؛ نیاز است برای شناسایی خیرین و افرادی که می توانند، به ساختمان کمیته امداد مراجعه کنند.

 

در ماه مبارک رمضان با جدیت دنبال فقر زدایی و کمک بیشتر هستیم

رئیس کمیته امام خمینی ( ره) خمام افزود: در ماه مبارک رمضان با جدیت دنبال فقر زدایی و کمک بیشتر هستیم تا وسایلی را از خیرین جمع آوری کرده و به عنوان سبد کالا به مدد جویان داده شود که شامل حبوبات،خرما ،لبنیات،گوشت ،مرغ و وسایل ملزومه ای که در ماه مبارک رمضان بیشتر استفاده می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه در بین نیازمندان بیشتر افراد زیر 5 سال سوء تغذیه دارند، گفت: آمادگی این را داریم تا با مبلغ 80 هزار تومن سبد کالا تهیه شود و در ماه مبارک رمضان توزیع شود.
جمشیدی ادامه داد : به خیرین هم کیسه هایی با عنوان کیسه های همیاری، برای جمع آوری کالا های مورد نیاز مدد جویان داده خواهد شد که مقدمات آن فراهم شده است.

رئیس کمیته امام خمینی ( ره) در پایان گفت: برنامه ماه مبارک رمضان علاوه بر اطعام و اکرام برنامه ای تحت عنوان مفتاح الجنه داریم که مسئولین و خیرین را به طور مستقیم از خانه های مدد جویان بازدید می کنند تا نیاز های آن ها را مرتفع کنند و در قبال آن اجر معنوی و دعای خیر مدد جویان را به دست آورند.

انتهای پیام/4165

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads