کد خبر: 139443 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 می 2017 - 08:20

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

سند چشم انداز 1404 باید مورد پیگیری قرار گیرد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه روستایی نیاز به تلاش مضاعف دارد،تصریح کرد:سند چشم انداز 1404 باید مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خوبان، نقل از فرمانداری شفت، حجت الاسلام افتخاری در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان شفت ، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی حضور همه مردم در اقتصاد،افزود:تا نگاه ما به توسعه استانی نباشد پیشرفت ما محسوس نخواهد بود .

وی با بیان اینکه برای ساخت راه آهن رشت-قزوین تلاش های بسیاری شده است،یادآور شد:با بهره برداری از این پروژه در صنعت حمل و نقل گیلان تحول ایجاد خواهد شد .

افتخاری با اشاره به اینکه جاده شفت-زنجان از سمت استان زنجان پیشرفت خوبی داشته است،افزود:با بازگشایی این محور شرایط شهرستان شفت تغییر خواهد کرد که این امر مستلزم همراهی و همدلی است.

وی با بیان اینکه توسعه روستایی نیاز به تلاش مضاعف دارد،تصریح کرد:سند چشم انداز 1404 باید مورد پیگیری قرار گیرد .

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه 9 هزار کیلومتر راه روستایی در شفت وجود دارد،گفت:شاخص برخورداری از راه آسفالته در این شهرستان از 45.73 درصد در سال 92 به 65.47 درصد در سال 95 رسید .

وی با اشاره به اینکه متوسط شاخص برخورداری از آسفالت در کشور 51 درصد است،افزود:درصد برخورداری آسفالت در گیلان از 39.5 درصد در سال 92 به 51.77 درصد در سال 95 افزایش یافت .

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه 100 درصد روستاهای 20 تا 50 خانوار در شفت از نعمت آسفالت برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد:شفت دومین شهرستان در شاخص برخورداری از راه آسفالته در گیلان است .

 

انتهای پیام/4796


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads