کد خبر: 133442 - تاریخ: چهارشنبه، 1 مارس 2017 - 08:25

بخشدار خمام در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح کرد:

توزیع اقلام مورد نیاز برای تنظیم بازار عید در بخش خمام

بخشدار خمام گفت: توزیع اقلام مورد نیاز برای تنظیم بازار رای آرام کردن فضای بازار توزیع شود.

به گزارش خوبان: علیرضا مسچیان بخشدار خمام ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با تشکر از مردم که در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن شرکت گسترده و باشکوه داشتند،گفت: انشالله مردم با شرکت در انتخابات اردیبهشت و بدون در نظر گرفتن هیچ جناح سیاسی یک افتخار ملی دیگر را می آفرینند و بار دیگر وحدت خود را به جهان نشان می دهند.

بخشدار خمام افزود: در ایام پایان سال 95 خرید البسه نو و مایحتاج مورد نیاز برای سال نو افزایش یافته است و با شروع فصل بهار یک تحرکی در مردم دیده می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز به یک تحرک خیلی مناسب تر است که وظیفه ما فراهم کردن یک بستر خوب برای خرید مردم است،تا مردم احساس کنند که می شود خرید خوبی داشته باشند و احیاناً فرصت را از فرصت طلبانی که قصد سوء استفاده و لطمه زدن به بدنه نظام ،با برخی از شیطنت ها دارند، جلوگیری شود.

علیرضا مسچیان افزود: به همین منظور قرار شد از 10 تا 20 اسفند ماه قدری اقلام مورد نیاز مثل برنج، شکر مرکبات،گوشت و مرغ برای آرام کردن فضای بازار توزیع شود.

انتهای پیام/45216

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads