کد خبر: 128840 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 ژانویه 2017 - 23:13

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چابکسر:

دولت بدون توجه به مسائل جناحی، برای رفع مشکلات مردم می کوشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چابکسر گفت: دولت تدبیر و امید، بدون توجه به مسائل جناحی، اهتمام خود را بر پیگیری و رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

به گزارش خوبان، محمود واعظی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر در چابکسر اظهار داشت: دولت یازدهم، دولتی فراجناحی و برآمده از رأی و حمایت مردم است و در مدت خدمتگرازی خود، کوشیده بسیاری از مشکلات را برطرف و گام های مهمی برای توسعه کشور بردارد.

 وی افزود: دولت توانسته روابط خوبی با دیگر کشورها برقرار سازد و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی فعال و تاثیرگذار در منطقه مطرح کند.

واعظی با اشاره به توجه دولت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش برای حفط همبستگی در کشور ادامه داد: امروز آرامشی که در کشور می بینیم، در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز بوده، بوجود آمده و امنیتی که در کشور ما وجود دارد، در هیچیک از کشورهای منطقه مشاهده نمی شود.

وی افزود: دولت و مجلس اهتمام جدی برای خدمت رسانی به مردم دارند  به همین دلیل از ریاست مجلس، اعضای هیات مدیره و نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی می کنم که سه شیفت کار می کنند تا برنامه ششم توسعه را به تصویب برسانند و بلافاصله بودجه سال ۹۶ را بررسی کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دشمنانی که ما را متهم به بی ثباتی و بر هم زدن منظقه می کردند، امروز به دنبال آن هستند که با کمک ایران، امنیت و صلح را در منطقه ایجاد کنند و ما در این رابطه باید قدردان مردم، جوانان و نیروهای مسلح کشورمان باشیم.

وی یادآور شد: امروز مقاومتی که در منطقه انجام می شود، الگویی است که از ایران اسلامی گرفته شده و نظام ما، آینه تمام نمایی از اسلام ناب محمدی (ص) است.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید داعش را دست پرورده صهیونیسم و آمریکا دانست و تصریح کرد: کسانیکه فضایی بوجود آوردند که مسلمانان کشته شوند حتما در خط امریکا و صهیونیسم هستند.

واعظی دلیل سفر دو روزه خود به گیلان و شهرستان رودسر را بررسی مشکلات و اختصاص اعتبارات مورد نیاز عنوان کرد و یادآور شد:  برای توسعه کابل چابکسر، سوئیچ برخی از مناطق رودسر، ارتباط نسل سوم و چهارم تلفن همراه تلاش ویژه‌ای صورت می‌گیرد و قول می‌دهم ابتدا کار نسل سوم انجام و بعد نسل چهارم راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار اینترنت‌دار می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۳۳ روستا دارای سیستم قدیمی wnn هستند که نمی‌توان روی آنها اینترنت نصب کرد و به صورت جداگانه اینترنت به آنها داده می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه هیچ جاده‌‌ای در کشور نقطه کور نخواهد داشت، تصریح کرد: مشکلات آنتن‌دهی ایرانسل، همراه اول و رایتل بررسی و برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرستان رودسر را توسعه می‌یابد، اظهار کرد: شبکه انتقال در رودسر چهار برابر و پهنای باند آن سه برابر شده و تاکنون ۳۹ میلیارد تومان  برای فناوری و ارتباطات این شهرستان سرمایه‌گذاری شده و تا پایان دولت یازدهم ۳۷ میلیارد تومان دیگر نیز در این رودسر سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: در هر سفری که به استان های مختلف می رویم از استاندار می خواهم که به شهرهای مختلف برویم چراکه ایران فقط تهران نیست و استان نیز فقط مرکز استان نیست.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads