کد خبر: 121887 - تاریخ: یکشنبه، 30 اکتبر 2016 - 08:45

رئیس شورای شهر لشت نشاء در گفتگوی اختصاصی با خوبان خبر:

لشت نشا نخبگان زیادی به جامعه معرفی کرده/ اوقافی بودن مانع توسعه شهر ماست

حبیب ابراهیمی گفت: متاسفانه سرمایه گذران به علت اوقافی بودن در شهر سرمایه گذاری نمی کنند و این امر از رونق لشت نشاء جلوگیری می کند.

به گزارش خوبان: حبیب ابراهیمی رئیس شورای شهر لشت نشاء در گفت وگو اختصاصی با خوبان خبر در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در لشت نشاء گفت: از جمله اقداماتی که در دوره چهارم شورای شهر لشت نشاء صورت گرفته می توان به احداث زمین فوتسال و والیبال، خرید ماشین آتش نشانی و یک دستگاه بیل بکهو، تجهیز یک خودرو برای حمل زباله، تکمیل پل اشمک، سنگ فرش معابر،احداث بیش از 4000 متر شبکه آب های سطحی و فاضلاب، احداث یک خانه توریستی، احیاء پارک شهر، شن ریزی کلیه کوچه های شهر، آسفالت کردن بیش از 3 کیلومتر کوچه ها و خیابان ها و مرمت آن ها، باز گشایی و عریض کردن خیابان بازارچه به عرض 15 متر که قرار است شهرداری با آسفالت کردن آن مشکل ترافیک را حل کند، اشاره نمود.

وی افزود: کد دار کردن کمر بندی شهر لشت نشاء که حدود 35 میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیص یافته که البته بسیار نا چیز است، رو کش و آسفالت خیابان گنجا محله و خیابان صحرایی، انجام طرح اصلاح هندسی چهار راه لشت نشاء که قرار است انجام گیرد، چراغانی کردن تمامی معابر شهر. لایروبی رودخانه اشمک که حدود 25 سال بود که لایه روبی نشده بود و همه ساله طغیان رود خانه باعث خسارات زیادی می شد، از دیگر فعالیت های شهرداری و شورای شهر لشت نشاء در طی این مدت بوده است.

رئیس شورای شهر لشت نشاء با مهم برشمردن جایگاه شهر تصریح نمود: شهر لشت نشاء از لحاظ جغرافیایی، فرهنگی و سرمایه انسانی دارای موقعیتی بسیار بالاست و نخبگان زیادی به جامعه معرفی کرده است. همچنین شهر لشت نشاء ورودی منطقه زیبا کنار است، مجتمع فرهنگی هنری زیبا کنار و پادگان سیدالشهدا که یکی از پادگان های بزرگ نیروی دریایی است، از ظرفیت های مهم شهر به شمار می آید.

وی با اشاره به کوتاهی های رخ داده اظهار داشت: هشتی که در ورودی شهر بود و تعمه حریق شد و از بین رفت که متاسفانه میراث فرهنگی آن را مرمت و نگهداری نکرد و از بین رفت. همچنین سینمای شهر که یک سرمایه خوب دیگر برای شهر بود فروخته شد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به موقوفی بودن شهر لشت نشاء گفت: یکی از مشکلاتی که در شهر لشت نشاء وجود دارد اوقافی بودن آن است که موجب گردیده تمام مالکین مغازه های اوقافی را تخلیه کنند

وی افزود: متاسفانه سرمایه گذران به علت اوقافی بودن در این شهر سرمایه گذاری نمی کنند و این امر از رونق شهر جلو گیری می کند.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود خاطر نشان نمود: از جمله نقاط مثبت دوره چهارم شورای شهر، استفاده از ظرفیت های انسانی شهر بود. سعی کردیم در پروژه ها از پرسنل شهرداری استفاده کنیم تا هزینه ها کاهش یابد.

وی در انتها از مردم و مسئولین خواست تا با همکاری بیشتر با شهرداری و شورای شهر لشت نشاء زمینه را برای توسعه بیشتر این شهر تاریخی فراهم آورند.

انتهای پیام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads