کد خبر: 112005 - تاریخ: شنبه، 28 می 2016 - 23:21

خداحافظی مریم ایراندوست از دنیای فوتبال

حال به تازگی مریم ایراندوست سرمربی این تیم و بنیانگذار فوتبال بانوان در استان گیلان اعلام نمود که دیگر قصد ادامه به ورزش فوتبال را ندارد و همراه با روزه اخلاص در ماه مبارک رمضان روزه فوتبال می گیرد.

به گزارش خوبان، فوتبال استان گیلان و بندرانزلی این روزها هوای خوبی ندارد و هر روز شاهد یک اتفاق و خبر ناراحت کننده در این رشته هستیم.

پس از  سقوط تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به لیگ دسته یک (جام آزادگان) و از بین رفتن تمام امید و آرزوی مردم فوتبال دوست بندرانزلی ،خبرهای ناراحت کننده ای از فوتبال بانوان ملوان شنیده می شود.

چند روز قبل ، سارا قمی بازیکن سرشناس تیم فوتبال بانوان ملوان و خانم گل چند دوره  لیگ برتر فوتبال بانوان کشور اعلام نمود که دیگر قصد ادامه همکاری با ملوان را ندارد و با رقیب دیرینه این تیم یعنی شهرداری بم ، قرارداد بسته است ، قراردادی که شاید از روی ناچاری و شرایط نامساعد این تیم باشد.

حال به تازگی مریم ایراندوست سرمربی این تیم و بنیانگذار فوتبال بانوان در استان گیلان اعلام نمود که دیگر قصد ادامه به ورزش فوتبال را ندارد و همراه با روزه اخلاص در ماه مبارک رمضان روزه فوتبال می گیرد.

وی با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی ایسنتاگرامش خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام نمود ،متن این بیانیه به شرح زیر است:

من ، مريم ايراندوست، دخترى از جنس فوتبال كه براى عشق و آرزوى بچگى و احقاق حق زنانه اش در جامعه سالها جنگيد ، تلاش كرد و مردانه در خط مقدم تبعيض و نابرابرى پيش رفت ، پاتك هاى چالش برانگيز بعضى از دوستان را به جان خريد ، اما در نهايت به آرزويش رسيد قدم نهادن به زمين فوتبال و پا به توپ شدن ، گل زدن و براى پرچم ايران عزيز افتخارآفرينى كردن.

و حالا بعد از ٢٦ سال ورزش حرفه اى و ١٤ سال فعاليت در عرصه فوتبال باشگاهى و ملى، با كوله بارى از تجربه، مى خواهم وارد چالش جديد زندگيم شوم ، چالشى كه شايد مرا قويتر برگرداند يا براى هميشه از ورزش دور كند !

با شروع ماه مبارك رمضان من ، هم روزه اخلاص ميگيرم هم روزه فوتبال!

هميشه اعتقادم بر اين بوده مثبت باشم و نيمه پرليوان را ببينم پس انتقاد نميكنم از همه آن چيزى كه گذشت! در دلم نگه ميدارم همه ناملايمت ها را ، چون خوب هايى هم بودند كه مرا حمايت كردند تا همواره باهم و در كنار هم براى موفقيت تيم هايم ، ايران ِ اسلامى سرافراز ، ملوانِ بزرگ، و شهرم بندر انزلى ، قدم بردارم و امروز خرسند از رسيدن به هدفم ، با كسب ١٠ جام رنگارنگ ليگ برتر و ٢ جام بين المملى و آسيايى و حضور در المپيك جهانى ، مى روم .

با تشكر از همه مسئولين دلسوز و فداكار كشورم ايران و شهر هميشه قهرمانم انزلى و باشگاه مظلوم ملوان كه هميشه من و تيمم را حمايت كردند !

و هوادارانى كه ثروت تمام نشدنى ما هستند ، اگر پول نداشتيم اگر امكاناتمان كم بود اما هوادارانى از جنس طلاى ناب داشتيم كه قوت قلبمان بودند،سپاس از همهٓ بودنتان.

مسئولين محترم باشگاه ملوان ، تيمم را به شما مى سپارم از گنجينه افتخارات ملوان به خوبى مراقبت كنيد و براى قهرمانى در فصل آينده  زمان را از دست ندهيد.

با سپاس از اصحاب رسانه كه هميشه به بنده لطف داشتند حتى زمانى كه به عنوان جوانترين و اولين مربى شهرستانى تيم ملى انتخاب شدم حمايتم كرديد ، مديون محبتتان هستم .

از اين فوتبال كثيف و نابرابر مى روم ، نمى دانم تا چه موقع ، اما بمب اطلاعاتم را روى زمان ساعت شنى مى گذارم!

بازيكنان خوبم ، بچه ها، حلالم كنيد، آرزوى من موفقيت شماست مى روم شايد برايتان بهتر شود!

خداحافظ فوتبال ، خداحافظ عشق

 

مریم ایراندوست

 

منبع:افق انزلی

انتهای پیام/465


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads