کد خبر: 105027 - تاریخ: چهارشنبه، 24 فوریه 2016 - 19:43

محمد نبی حبیبی دبیرحزب مؤتلفه کشور؛

قطعا در سراسر کشور از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت می کنیم/ معتقدیم تک روی بین اصولگرایان کار درستی نیست

دبیرحزب مؤتلفه کشور با بیان اینکه تک روی در انتخابات مجلس بین اصولگراها کار درستی نیست، گفت: ما از ائتلاف بزرگ اصولگرایان که در تهران فهرست ارائه داده و در شهرستان ها که اصولگرایان لیست ارایه داده اند قطعا حمایت می کنیم.

به گزارش خوبان، محمد نبی حبیبی دبیرحزب مؤتلفه کشور در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» باتوجه به اینکه حزب مؤتلفه اسلامی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در تهران لیست جداگانه ای نداده است، در پاسخ به این سؤال که آیا شما از ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور حمایت می کنید؟، گفت: بله، ما از ائتلاف بزرگ اصولگرایان که در تهران فهرست ارائه داده و در شهرستان ها که اصولگرایان لیست ارایه داده اند قطعا حمایت می کنیم.

وی افزود: در برخی از شهرستان ها استثناهایی هم وجود دارد ولی مجموعا بنای ما تایید لیست اصولگرایان است.

بنای حزب مؤتلفه کشور بر پشتیبانی از فهرست اصولگرایان است

دبیرحزب مؤتلفه کشور در پاسخ به این سؤال که این استثناها در چه مواردی وجود دارد، گفت: ما در قم اعلام کردیم از فهرست جامعه مدرسین برای مجلس پشتیبانی می کنیم اما عده ای از اصولگراها هم گفتند ما از فهرست دیگری حمایت می کنیم.

حبیبی ادامه داد: در مشهد هم تا امروز هنوز تکلیف خیلی مشخص نیست ولی در بقیه استان ها بنای حزب مؤتلفه کشور بر پشتیبانی از فهرست اصولگرایان است.

دبیرحزب مؤتلفه کشور با تأکید بر اینکه ما بنا را بر حمایت از ائتلاف اصولگراها گذاشته ایم، خاطرنشان کرد: تا حالا هم این کار را انجام داده ایم و معتقدیم اصولا تک روی در انتخابات مجلس بین اصولگراها کار درستی نیست.

 

انتهای پیام/132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads