کد خبر: 117795 - تاریخ: یکشنبه، 21 آگوست 2016 - 11:16

رئیس شورای شهر لشت نشاء ؛

مردم به دلیل نبود تکریم ارباب رجوع خواستار برکناری شهردار لشت‌نشا بودند

وی بر تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: نارضایتی مردم شهرداری لشت‌نشا از دلیل‌های استیضاح و عزل شهردار این شهر است.

به گزارش خوبان: رئیس شورای اسلامی بخش لشت نشاء  با اشاره به عزل ابراهیم خوش‌فطرت شهردار این شهرگفت: یکی از وظایف شهرداری حفظ اراضی تملک شده است اما شهردار نتوانست به‌خوبی این امر را انجام دهد و زمین‌های تملک شده از شهرداری پس گرفته شده است.

وی، حفظ و نگه‌داری خیابان‌ها را به عهده شهرداری عنوان کرد و افزود: خیابان واقع در کنار رودخانه به دو کیلومتر آزادسازی شد اما نگه‌داری آن به خوبی انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌ نشا با بیان اینکه شیرابه پسماند سبب اذیت همسایگان اطراف شهرداری شده است، افزود: تغییر در قراردادهای شهرداری با پیمانکاران از جمله موضوع‌هایی محسوب می‌شود که منجر به استیضاح و عزل شهردار لشت‌ نشا شده است.

ابراهیمی، ارائه گزارش مالی شهرداری به صورت شش ماهه را از وظایف شهردار خواند و بیان کرد: موضوع مذکور توسط شهردار لشت‌نشا انجام نشده است.

وی بر تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: نارضایتی مردم شهرداری لشت‌نشا از دلیل‌های استیضاح و عزل شهردار این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در محوطه شهرداری این شهر، خاطرنشان کرد:معامله‌های انجام شده توسط شهرداری باید با مصوبه شورای شهر باشد اما خریدهای انجام شده برای شهرداری لشت‌نشا بدون مصوبه شورا است.

وی با بیان اینکه برکناری شهردار لشت‌ نشا تقاضای کارکنان و کارگران شهرداری بود، اظهار کرد: مردم به دلیل نبود تکریم ارباب رجوع خواستار برکناری شهردار لشت‌نشا بودند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads