کد خبر: 111237 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 می 2016 - 09:38

اندر حکایت سقوط یک تیم محبوب:

ضربه ای که سقوط ملوان به اقصاد انزلی وارد ساخت

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز علی رغم مشکلات مالی درون باشگاه برای شهر خورد آورده اقتصادی داشت و حضور تیمهای ورزشی در سطح لیگ برتر فوتبال در بندرانزلی به رشد و شکوفایی اقتصاد این شهرستان کمک می کرد.

به گزارش خوبان به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی یک تیم لیگ برتری تنها یک باشگاه ورزشی نیست بلکه میتواند به عنوان یک منبع اقتصادی که ده ها نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم از بیکاری نجات می دهد مورد استفاده قرار گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز علی رغم مشکلات مالی درون باشگاه برای شهر خورد آورده اقتصادی داشت و حضور تیمهای ورزشی در سطح لیگ برتر فوتبال در بندرانزلی به رشد و شکوفایی اقتصاد این شهرستان کمک می کرد.

حضور تیمهای ورزشی به همراه کادر فنی در بندرانزلی و اجاره هتل توسط آنها به اقتصاد این شهر کمک می کرد و حضور هواداران آنها در بندرانزلی باعث ورود ارز به این شهرستان می گردید.

ملوان در اکثر نقاط شمال کشور طرفدار دارد و حضور آنها در بندرانزلی برای تماشای دیدار های این تیم و یک خرید کوچک توسط آنها نیز در اقتصاد شهرستان بی تاثیر نبود.

علاوه بر اینها افراد بسیاری از طریق ملوان یک هفته در میان در بازی های خانگی این تیم درآمدی کسب می کردند ، هرچند که این بعضی از  شغل ها از قبیل فلافل فروشی و تخمه فروشی درآمدهای پایداری نبودند اما به هر حال باعث جذب درآمد برای مردم همین شهر می گردید.

این روزها مردم انزلی دیگر حال خواندن روزنامه های ورزشی را نیز ندارند و اگر از صاحبان دکه های روزنامه فروشی بپرسید قطعا به شما خواهند گفت که فروش روزنامه های ورزشی کاهش چشمگیری داشته است.

از طرفی بخاطر نام ملوان و حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور هر چند وقت یکبار نام بندرانزلی در سیمای اسلامی اعلام میگردید که این موضوع علاوه بر افزایش شهرت شهر تاثیر زیادی بر جذب سرمایه نیز داشت.

حضور یک تیم از یک شهرستان کوچک و ۱۵۰ هزار نفری  در لیگ برتر و سطح اول فوتبال فرصتی بزرگ و اقتصادی بود که متاسفانه از دست رفت و شاید ضربه های سنگینی به اقتصاد این شهر وارد سازد.

 

انتهای پیام/152


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads