کد خبر: 117168 - تاریخ: جمعه، 12 آگوست 2016 - 00:37

سردار قربانی ؛

شهید رضوانی فرمانده ای بود که خود را سپر بلای سربازانش کرد

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: :شهید رضوانی ایشان در منصب بزرگ قرار داشت و در نوک پیکان حمله دشمن شهید شد و در عملیات نصر4 یک جمعیت بزرگ را فرماندهی کرد.

به گزارش خوبان:مراسم بیست و نهمین سالگرد سردار شهیدحاج ابراهیم رضوانی در عصر مسجدجامع لشت نشا برگزار شد.

سردار قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت:شهید رضوانی با خلوص معرفت به فیض رفیع شهادت رسید و به صفوف سپاه امام حسین پیوست.

سردار قربانی با بیان خاطره ای از دیدار سرداران جنگ با امام افزود: امام در این دیدار فرمود ای کاش من نیز یک پاسدار بودم خداوند میداند اسم این شهدا، پدران و مادران شان در طومار زرین امام حسین ثبت شده است.
وی تصریح کرد: امام گفت من سه مطلب از شما میخواهم.تفکر.تقعد.تدبیر داشته باشید.

سردار قربانی خاطره ای ازشهید رضوانی بازگو کرد و گفت:در عملیات محرم بنده فرمانده لشکر کربلا بودم شهید رضوانی با سن پایین برای اولین بار آنجا دیدم با چند نفر همرزم از جمله شهید املاکی بودند.

وی افزود:شهید رضوانی ایشان در منصب بزرگ قرار داشت و در نوک پیکان حمله دشمن شهید شد و در عملیات نصر4 یک جمعیت بزرگ را فرماندهی کرد.

وی در پایان گفت: برای بنده عجیب بود که یک فرمانده یک مرکز مهم خود را سپر بلای سربازانش کند شهید رضوانی همیشه خود را سپربلای سربازانش می کرد و در آخر این سردار بزرگ به فیض شهدا پیوست.

رضا پورعسگری جورشری

انتهای پیام/52321

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads